keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Kirpparilöytöjä

Tänään oon menossa Sailan ja Essin kanssa cabarettiin katsomaan Petri Nygårdiä.. okei me mennään lähinnä vaan viihteelle, Petri ei oo se tärkein :D Aamulla mietein taas jälleen mun kenkäongelmaani, nyt on just sellanen keli ettei halua laittaa mitään saapikkaita eikä ihan mitään kesäkorkkareita mitkä menee heti pilalle tolla säällä.. joten lähdin kirpparille etsimään jotakin kivoja nilkkureita! No sellaiset löytykin, mut tais sitä vähän muutakin tarttua mukaan...  Oon tänään ollut liikenteessä ihan kuolleen näkönen, ilman meikki siis.. mut syynä on ollut se että iihan kohta Saila tekee mulle ripset! :)

Löysin taas LV laukun ja ihan hulluun hintaan, 3€!! no okei, ei oo tääkään aito, mut silti!
Laukku sisältä:) ihan siistissä kunnossa!

Sitten ihan mahtavat nilkkurit! just tälläsiä oon ettinyt.
Nää on lapun mukaan alunperin nelly.comista

Kengistä parempaa kuvaa. Ja siis 10€ oli nämä.

Lindexin musta tunika, lappuki oli vielä paikoillaan eli ihan käyttämäön.. 5€

Toiset kengät! HUPS=)  6€

Ja nää oli siis Tamariksen korkkarit...

Ihan perus musta neule, koska multa ei tämmöstä ennestään löydy... 1€

Löllöpaita. 1€
Siinä edellinen paita päällä. must se on kiva:)
söpö rusettipanta! 0,40€
Ja tuo lindexin tunika/mekko päällä:)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)