maanantai 4. helmikuuta 2013

Tästä se lähtee!

Oon jo kauan ajatellut että jos perustais blogin, mutta aina se on vaan jääny ajatukseks... Nyt sitten otin itteeni niskasta kiinni ja väsäsin tälläsen!=) Saas nähdä riittääkö mun aika ja kiinnostus blogin kirjottamiseen, mutta nyt tää ainakin tuntuu jännittävältä alottaa tällänen!

Näin aluks voisin hiukan kertoa itsestäni;
Eli oon 21-vuotias ja opiskelen tällä hetkellä Porissa parturikampaajaksi. Valmistun nyt tulevana keväänä, eikä mulla oo vielä mitään suunnitelmia mitä sen jälkeen tapahtuu. Kokemäeltä oon kotoisin, mutta tällä hetkellä asustelen täällä Porissa mun poikaystävän kanssa lähinnä koulujen takia. Meillä on myös kaks kissaa, tai oikeastaan ne on mun kissoja, ja ne on kohta nelivuotiaita!:) 

Mun nassuni;





Kissoista kuva; edessä on Nuppu (tyttö) ja taaempana Hermanni (poika) : )


Tumblr_mhpgdq5e2b1s2pk2xo1_500_large

pink ombre hair Tumblr_louzg2jzzq1qdpsx9o1_500_large

Beach-love-sea-summer-surf-favim.com-340147_large Diamond-swag-beats-swagger-shoes-favim.com-624532_large

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)