perjantai 1. maaliskuuta 2013

perjantai 1.3


Viikko on mennyt niin nopeesti, ettei tänne oo edes ehtinyt kirjotteleen mitään.
Nyt on siis ensimmäinen viikko tokavikasta harjottelusta ohi. Joka päivä on ollu ihan kiitettävästi asiakkaita, eli ei todellakaan tylsää oo ehtiny tulemaan. Toi parturikampaajan homma on kyllä siitä hullua että ovesta tulee ja menee asiakkaita ja yht äkkiä huomaa että olis jo kotiin lähdön aika, eikä ruokaakaan oo ehtiny syömään missään välissä.. :D Mutta siis mukavaahan tuo homma on, ei oo sitä perinteistä kelloon tuijottelua et "koska täältä pääsee pois".. =) En oo ollenkaan huomannut kuvailla päivän asuja tai hiuksia sun muita, mukamas niin kiire koko ajan.. mut ois tässä muutama kuva tältä viikolta:




Sain yks ilta kivan iltapalayllärin:)) 

unikaveri<3


Huomenna olis tarkotus viettää päivää äidin kanssa, jos hän viitsii Poriin saapua.. Ehkä jotain pientä kaupunkishoppailua ja kirpparilla kiertelyy olis tarkotus harrastaa ja mahdollisesti äiti vois tehdä mulle kynnet, kun mä taas tekisin ripset hälle :) 
Ootan oikeen innolla, että onko aamulla herätessä jo se paljon puhuttu -20 astetta pakkasta.. hyi :( 
Ja ja sunnuntaina mun olis tarkotus mennä isän työ muutamaksi yöksi, että pääsee sieltä sitte aamulla nopsaan harjoitteluun kun isä tosiaan asuu mun harjoittelupaikasta noin 3km päässä ja mä taas 50km päässä.. :D eipä tässä kai muuta pölistävää.. ehkä nukkumaan seuraavaksi rankan viikon päätteeks!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)