torstai 18. huhtikuuta 2013

18/4

Tänään on ollut tyhmä päivä. (Näin alotin ala-asteikäisenä aina päiväkirja tekstini:D) Mutta nii.. tänää mulla oli kampaus- ja ehostusnäyttö, joka stressas mua yllättävän paljon muutaman päivän ajan. Vielä kun malli ilmoitti olevansa kipeä niin ajattelin jo että mä en kestä, en valmistu ikinä ja yhyy.. Mut onneks sain mallini ylipuhuttua, tosin olihan se ihan jees kun toinen hikoilee siinä buranan vaikutuksen takia, silmänaluset oli tosi tummat ja kokoajan sai tarkistaa onko mallilla kaikki hyvin.
Mäkin siinä sit jo tuskastuin sen meikin tekemisen kanssa ja hiuksiin meinas mennä hermot:D Meillä oli ulkopuolinen arvioimassa näyttöä ja hänen mukaan sain sitten 2, jonka jälkeen opettaja sentäs sanoi että "Harmi. Susannan kampaukset ovat kyllä olleet kiitettävää tasoa". Se nyt sentään vähän piristi!:D Ei sillä että kakkonen huono olis, mut kaikki tuntu menevän vaan niin penkin alle, teki mieli itsekin sinne kömpiä.

Päivän pelastus tietenkin oli se, että koulun jälkeen satoi kaatamalla vettä eikä mulla ollut sateenvarjoa, eikä kukaan ollut lähettyvillä että ois kuskannut mua.. No reippaana tyttönä sitten kävelin vesisateessa kotiin ja voin kertoa, et siitä oli hauskuus kaukana kun kengissä/sukissa tuntui olevan litra vettä:((

Nahkatakkikelit on alkanut!

Hermanni löysi itelleen uuden pesän.

Ainiin, ehdittiin me tänään Sailan kans värjäileen mun tukkaanikin! Samassa syssyssä kun ooteltiin arviointeja niin saatiin värjätä hiuksia. Mulla ei nyt oo mitään tukkakuvaa (koska oon tänään ollut vaan litimärkä), mutta mulle laitettiin nyt tyveen aika tummaa ja levitettiin sitä aika paljon pidemmälle mitä mulla alunperin toi tumma tuolla oli.. ja punasta lisättiin latvoihin hiukan lisää kun oli vähän kulahtanut punanen jo.  Muutaman viikon päästä mä aion tosta punasestakin luopua ja palata tuttuun ja turvalliseen tummanruskeeseen (johon myöhemmin saattaa tulla turkoosia joukkoon!!).. Tavote olis siis tällänen:



Voisin mä tähän loppuun viel jakaa muutamat tän viikon ostokset:
Silkkitoppi H&M

Kuviollinen toppi H&M
Nümph liivi, kirpparilta 3e

Ginatricotin musta pitkä toppi/tunika, kirpparilta 4€ 

Cubuksen mekko, kirpparilta 7e

Kampausnäyttöö varten ostettu pinni, Glitter

pöllökorvikset! kirpputorilta

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)