lauantai 13. huhtikuuta 2013

Kotipostaus!

Oon tänään siivonnut ihan hulluna.. Ehkä siks että ulkona on satanu koko hiton päivän, enkä sen takia oo poistunut täältä minnekkään. Ajattelin sitten, että nyt kun kerrankin on siistiä, niin miks en ottais vähän kuvia kämpästä ja pikku yksityiskohdista niin saisin tehtyä koti-postauksen.. ja näinhän mä nyt sitte teen =)

Sen verran voin kertoa, et tää kämppä sijaitsee Porissa suht lähellä keskustaa viidennessä osassa.. Kerrostalossa asustellaan. 60m2. Sauna ja partsi löytyy... sitte niitä kuvia:

Eteinen

Heti ulko-ovea vastapäätä seinällä on sisustustarra
       
Naulakkoa ja lähinnä Mikon kenkiä..
paitsi mun ruskeet saappaat!=)
Sitte on mun nurkka:) peilin ja laatikoston oon ite joskus
aikoinaan maalannut kun alunperin ne oli keltaiset :)

Päädyssä on isot peiliovet, joiden takana on jäätävä
läjä kenkiä ja takkeja :D eli naulakko jatkuu siellä...
Kuvan vasemmas reunas näkyy kaappirivistöö, ja ne pitää
sisällään kaikennäköstä Mikon työvaatteista pyyhkeisiin...

Mun "nurkan" yläpuolella oleva sistusteksti. "Dream as if you´ll live forever, Live as if you only have today"

SIIVOTTU laatikoston päällinen. Kyllä oli äiti ylpee:D
(saan siitä usein moitteita kun on pöytä täynnä tavaraa)

Keittiö


Vasemmassa nurkassa on kissojen ruokailupaikka
Pöytä: Jysk
Lamppu: Anttila
Jampulle kiitos Pentikin suodatinpussitelineestä ;>



Tän tuikkukoristeen oon saanut joskus yo-lahjaksi:)

Makuuhuone

Möykkyinen peti kun kissat on käynyt nukkuilees päiväpeiton päällä :)

Verho: Vallila Kelohonka
Lipastot: Sotka
Lamppu: Anttila

Kynttilöitää:)

Lamppu: Jysk
Lattialla lämpötilamittari:D

Mikon vaatteiden säilytystila! Mun vaatekaapeista en huomannutkaan ottaa kuvaa, mut siis mullahan on vaan 2 korkeeta isoa kaappia ja kahden kaapin kokonen henkarikaappi >:))
Olohuone


Tv-taso ja kaappi: Sotka
Kynttilä ja pikku kiviä

Kaappi/laatikosto, joka on myynnissä. 

Löhöilypaikka ja sohvapöytää. Teräväpäiset voi huomata et tykkään tähdistä:D

Divaaniosa toimii yleensä mun datauspaikkana=) Talun oon saanut siskolta joskus lahjaksi.


Olohuoneen kattokruunu<3 Anttilasta.

Kello oviaukon yläpuolella :)

Mein parveke on vielä aika tyhjä, kun ei olla saatu hommattua kalusteita sinne. Tarkotus olis hommata sinne rottinki sohva, tuolit ja pöytä kesäksi. Sauna nyt vaan on yleensäkkin niin tylsä et näistä kahdesta paikasta mulla ei nyt oo tarjota tän parampia kuvia:


Sitten olis pari uutta juttua, joista kiitos kuuluu äidille<3
Valkoinen maton kuteesta tehty kori pääsi olohuoneen arkun päälle, ikkunan alle

Toinen, harmaa kori, pääsi vessan (jep, meillä on myös vessa) hyllyyn johon sain sullottua kaikki väriputelit:)
Tänään äiti totes että vois tehdä kaks pienempää harmaata myös vessaan mulle. jee :)

Siinä se asunto noin suunnilleen oli! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)