torstai 16. toukokuuta 2013

Kuvauksia

Vapaapäivä! Tänään oon hommannut itselleni y-tunnuksen ja toiminimen ja kaikenlisäks päänsäryn kaikenmaailman veroasioista, jotka ei vaan mee järkeen.. Sit käytiin siskon kanssa kirpparilla ja siellä meni kaks tuntia!! En käsitä miten joku jaksaa penkoo kaikki hyllyt niin läpikotasin ku mun sisko:D mä yleensä vaan juoksen ne hyllyt läpi ja jos joku hylly näyttää päällisin puolin kiinnostavalta niin siihen stoppaan :D Löysin mä sit itelleni yhden neuleen/paidan jota vois käyttää legginssien kanssa! Laitan huomenna siitä ja mun aamupäivän "asiointi-asusta" kuvaa tarkemmin..

Siskon kyydillä pääsin isän työ ja täällä sitä nyt kirjoitellaankin; oon siis yötä täällä koska huomenna mulla on hommia täällä päin:)) (rahhaa jee)
Jampun kanssa ollaan suunniteltu toteuttaa jotain kuvaussessioita, et laittaudutaan oikein kunnolla ja otetaan hyvällä kameralla kuvia jne.. No tänään sit toteutettiin yks, 5min laittautumisella eli ei se nyt ihan nappiin mennyt :D
Mut kivoja kuvia tuli;


"morsiamet" : DD












 








Mä olisin halunnut hienon "istun tässä fiilistelemässä"-kuvan, mut Jampustahan se vaan onnistu<3


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)