torstai 2. toukokuuta 2013

Vabbu

Jaahas. Vappu olis sitten lusittu ja mikä ihmeellisintä, olin selvinpäin! Mut saipahan kaverit ainakin ilmasen kuskin:D Vietettiin vappu kaverin porukoilla ja sieltä suunnattiin Kokemäen monipuoliseen yöelämään, Stadiumiin... Ilta oli kaikenkaikkiaan (selväpäisyydestä huolimatta) hauska, vaikka kukaan meistä ei muistanutkaan serpenttiinejä tai ilmapalloja :(  Yön kohokohta tais olla kissan pelastusoperaatio :D

Tiistai aamupäivä, kun vasta laittauduin iltaa varten


Kotoa lähdettyä huomasin, että voi ei mun huivi jäi kotiin ja kaula paleltuu.... No ei voi muuta ku suunnistaa Vilaan mun kuolaaman huivin perään:D Ja sattu vielä olee -10% ni käyy!=)

Tässä oon jo kaverin porukoilla ja asu vaihtunut..

jamppu<3

hihi


Sitte muita kivoja juttuja:  taino nii.. tyhmä juttu oli se, että mun piti lähteä Janikan ja Fannin kanssa Kreikkaan, mutta en pääsekkään... JOTEN, Sailan kanssa ostettiin kahden päivän Blockfest liput! Viime vuonna Blockfesteillä oli ainakin niin kivaa, että tänä vuonna täytyy laittaa paremmaks=)
Ja vihdosta viimein sain mun ja mun veljen yhteisvalmistujaisjuhlien kutsut valmiiksi!



Veli valmistuu sähkömieheks niin siks sähköjohto ja sakset tietysti kuvaa parturia eli mua;)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)