tiistai 21. toukokuuta 2013

weekend

Viikonloppu meni kivasti mökillä kavereiden kanssa. Onneks ilmat suosi meitä! Lauantaina mentiin jo 3 aikaan mökille, et saatiin istuu kauan pihalla jutskailemassa auringon paahteessa! Sunnuntaina aamuna sama keli jatkui, joten siivottiin aika nopsaan ja lähdettiin Luvian Laitakariin jätskille =)




<3

mäki haluaisin sympaatin:)

jätskiä!




 Sunnuntaina päästyäni kotiin, lähdin sitten samantien palauttamaan isälle autoa ja ehkä liian kesäisissä vaatteissa... Perille päästyäni kattelin et aurinko oli menny piiloon ja ei siinä sit menny ku pari tuntia niin alkoi ukkostaa.. :/  


Ennen lähtöö peittelin naamaani kolmella eri tökötillä, hiton hyttyset taas!! Mulla menee poskessa kolme hyttysenpistosta oikeen rivissä, kulmakarvoissa kaks pistosta, nenänpäässä on kauhee mötti ja yllätysyllätys toinen käsi ja jalka on turvonnu kaksinkertaseks :D Nyt mä muistanki miks mä niin vihaaaan kesää!
No hyvin sain peitettyä, kun ei ne tästä kuvasta ainakaan erotu (kai?)


Maanantai aamulla mulla tais olla herätys viideltä. En muista ihan tarkalleen koska herätessä olin ihan pihalla tästä maailmasta, haahuilin pitkin kämppää ja istuskelin vissiin parvekkeella kunnes mulla oli enää vartti aikaa laittautua.. huoh :D Tietysti mun laittautuessa ulkona alko jyrähtelemään ja yhtäkkiä tuli ihan jäätävä kaatosade ja eikös mun keskittyminen mennyt sit siinä...
Noh, puol kuudelta oli jokatapauksessa lähtö Helsinkiin luokan kanssa. Käytiin tutustumassa Henkeliin eli Schwarzkopfiin. Koulutus oli yllättävän jees, en meinannut nukahtaa pystyyn niinku yleensä:) Koulutuksen kautta meille tarjottiin ilmanen ateria mäkkäristä! Siis mäkkäristä! Ja mä ku käyn vaan hesessä, hyvä jos kerran oon astunut mäkkäriin ja nyt mut pakotettiin sinne :D Otin sit "varmanpäälle" ja tilasin kanapestosalaatin, enkä ees tykännyt.
Koulutus loppui ja saatiin mukaan jotkut pussit, joista löytyi pahvikaiuttimet, BC Bonacuren oil miracle näytteitä ja Osiksen jotain geeliputelinäytteitä kaks kappaletta. (jos mulla olis enemmän lukioita niin voisin tehä kilpailun ja laittaa palkinnoks kaikki nää miljoonat pikkuputelit:D)

  Koulutuksen jälkeen oli pari tuntia aikaa, joten marssein suoraan heseen ahmimaan itseni täyteen :D Tämän jälkeen käytiin kampissa seikkailemassa ja ainahan sitä nyt jotain pitää ostaa "matkamuistoks" tai jotain..
Oon tähän päivään saakka ihmetellyt noita maximekkoja ja aatellut et ku oon lyhyt niin ei mulle sopis, mutta Essi ihana kumos tän väitteen ja sanoi et sillonhan just näyttää pitemmält ja sit kun eksyin sovituskoppiin ni ah<3 Ja Essi tunki vielä sinnekkin kehuskelemaan et sopii niiiiiiin hyvin ja sininen väri on jus hyvä, ku on siniset silmät. OK kassalle siis : D


No näissä kuvissa se ei nyt taas näytä juurikaan miltään..... mut varmasti kesän ajalta tulee vielä lisää kuvia mekosta koruineen jne :))




 Niin ja pitihän sitä viel ittens tunkee Schwarzkopfin tuotemyymäläänkin :D Ja koska mulla ei oo kiharrinta, muuta kuin suoristusrauta, niin pakkohan tää oli ostaa! Eli revolvit:) Toi oli joku 26mm ympärys eli aika keskikokosta kiharaa tulis. Revolvittei meil on koulussa eri kokoja ja oon todennut että tolla on tosi yksinkertanen, helppo ja nopee tapa tehdä kiharoita :)


Ja vielä muutama kännykällä otettu kuva, joista ei oo mitää hajuu millon oon kuvat ottanu=))


ps. Tuskin muutamaan viikkoon tulee suuria kuvapläjäyksiä, koska rikoin tänään mun kameran. Oikein palasiks meni.. jep:)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)