maanantai 10. kesäkuuta 2013

Cubus ostoksia

 Unohdin edellisessä postauksessa esitellä mun korutelineen, jonka sain lauantaina ystävältäni myöhäisenä valmistujaislahjana! Jostain kumman syystä se oli mulle jopa ihan hyödyllinen lahja :D Varsinkin tää kyseinen henkilö tietää, että mun "meikkipöydän" laatikon kun avaa, niin sitä on hankala saada takasin kiinni koska sieltä tursuu kaikenmaailman koruja sun muuta hahah:) Lahjan saadessani hetken aikaa mietin et "mikä hitto tää on, kiitti neulatyynystä", mut se näytti niin hassulta paketissa! Ei oo mikään ihan perinteinen koruteline.



Koruteline löysi paikkansa mun meikkipöydän päältä, mut vaan ehkä 1/10 koruista pääty siihen..


Tänään pääsin vihdosta viimein kaupoille eli suuntasin suoraan cubukseen, koska mulla oli(ja on edelleen:D) lahjakortti sinne! En oo yli viikkoon ehtinyt mihinkään kaupoille tai kirppareille kun aamut alkaa niin aikasin ja loppuu iltasin niin myöhään et ei jaksa muuta ku mennä nukkumaan ja tottakai kaupatkin alkaa menee siihen aikaan kiinni kun mä pääsen Poriin saakka.. Sain nyt sitten kuitenki tyydytettyä shoppailuhimoni hetkeksi, koska nyt mulla on maailman hianoimmat korvikset! (no ehkei ihan, mut oon kuolannut noita jo kauan!!)

ahh keltanen8) ja tyhmä kuva, noi on oikeesti kirkkaammat.
 Ostin myöss kahdet farkut. Vai voiks noit toisii sanoo farkuiks? 
Joo tietty kesä tulossa jne ni olis ehkä voinut kattella niitä shortseja mut ajattelin vaan työolosuhteita.. Töissä on ilmastointi ja asiakkaita on laidasta laitaan, niin en kehtaa hillua minishortseissa! :)

Kuva varmaan hämää taas, mutta noi oikeenpuoleiset on siis vaaleen vihreet eli ihan täydelliset ja 9,90€(tarjoukses)
Vasemman puoleiset ihan perus vaaleen siniset farkut ja totesin ne hyviks koska oli niin ohuet:) 19,90€(tarjoukses)
Että sellasia, ehkä nyt tän viikon pärjään uudella korulla ja uusilla housuilla! Nyt on jopa luvattu hiukan viileempää ilmaa niin noi housut oli jopa ihan passelit just tähän hetkeen=)  Hienoo kun nyt on vasta maanantai ja mulla olis joka päivälle jotain muutakin suunnitelmaa ku vaan töitä, mut aika ei vaaan riitä.. Mistä mä saisin lisää aikaa päiviin :(

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)