torstai 25. heinäkuuta 2013

Hiustenpidennyksiä ja kampausharjoitusta

Mulla OLI jotain 10 kuvaa mun tän päiväisestä asusta, mut ne pääty kaikki roskakoriin mun ihan hirveen hiuspäivän takia :D yks kännykkäkuva jäi!  oivoi... voiko tukka olla yhtään rumemmin?
Mut eikös se niin oo et mitä rumempi tukka parturikampaajalla on, niin sitä parempia hiuksia se muille tekee! hehe


Postin mukana tuli kauan odotettu paketti! Kauan odotettu = 2 päivää...
Tällä ei varmaan oo mitään merkitystä mihinkään, mut mun mielestä noi Rapunzelin paketit on ihan mielettömän tyylikkäitä, kattokaa ny! Mustakultanen poksi vaau! Kyllä tommonen kainalossa kelpaa tepastella postilta kotiin :)


Ja mitäs siellä sitten olikaaan...




8)
 En malttais odottaa ens viikkoon, että saadaan Sailan kanssa laitettuu näitä mun päähän! Saila olikin jo tänään onnekas, kun suostuin laittamaan Sailan tilaamat haaleen oranssit pidennykset raitoina sille päähän!
Tottakai sain myös valita tilaajalahjan kun hiusten arvo oli sen verran suuri. Valitsin Rapunzelin sähköveitsen ja innoissani odotan jo ensimmäistä koekaniinia parturiin!:D



Sinettiraitoja Sailan punaseen tukkaan!:)
Toisilla kun on valmiiks jo pitkä ja paksu tukka niin riittää vaan raidat...pöh:D

Viimisenä olis kuvaa hääkampauksesta, jota kävin harjoittelemassa muutama päivä sitten.


Kampaus on tässä vielä keskeneräinen. Valmiin hääkampauksen tuutte näkemään vasta itse hääpäivän jälkeen asuineen kaikkineen!  Tässä kuvassa tää kampaus näyttää suht arkiselta, kun on taustat ja vaatetuskin arkista!
Tän tyttösen hiukset oon värjännyt jo aiemmin, niin että tyvi tehtiin 6 astetta tummemmalla värillä kuin latva ja mahdollisimman tuhkasilla sävyillä.. Tohon kampaukseen jouduin lisäämään muutamia pidennyksiä ja hääpäivänä kampaus sisältää ainakin kymmenkertasesti enemmän lakkaa, tupeerauksia ja vahasuihketta ettei letti lähde rönsyileen!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)