maanantai 29. heinäkuuta 2013

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain!

Muutama päivä taas hiljaiseloa täällä blogin puolella, mut ihan syystäkin! Ensinnäki töiden takia, olin siis lauantaina töissä kun oli kampausasiakkaita.. Lauantai iltapäivä/ilta meni Harjavallassa, sunnuntai päivystyksessä ja maanantai poliisiasemalla, asioita hoidellen ja sukulaisilla! 
Voin kertoo, että tästä lähin en voi sietää rattijuoppoja! Tai no, en mä ennenkään oo sietäny, mut heti kun tilanne koskee itteään ni asia on ihan toinen.. Yks rattijuoppo siis posautti mua suoraan selkään kun istuskeltiin jalkapallokentällä/leirintäalueella. Kuulemani mukaan lensin jonkun kuperkeikan ja muutama luuli että multa lähti henki.. ei sentään, mä olin ensimmäisenä huolissani mun nellyn kengästä et minne se lensi :) 
Olen siis ihan kunnossa.. mitä nyt selkä on kosketusarka, nilkkaan sattuu ja jalassa on mustelmaa ja ruhjeita!

Noh, muuten se lauantai oli kiva päivä ja siitä lisää kuvina;

aamulla töihin lähdössä


töissä. laitoin jampun tukan !:>

<3

yritettiin söpöillä mein huulipunien kanssa!



matkaeväät

Milka<3

jamppulin kans harjavallassa <3
siinäpäs se viiminen kuva musta sitte oliki, tuon jälkee siirryttiin sinne nurmikentälle ja loppuilta vietettiin siellä! Huhhuh, ton illan jälkeen osaa taas hetken aikaa arvostaa omaa elämäänsä ja ystäviä!:> ja perhettä ja kaikkee muutakin!!
Lauantain kampauksista laitan joskus kuvia kun muistan tai ehdin! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)