tiistai 9. heinäkuuta 2013

Ostoksia osa 2 / Shopping haul and outfit!

Noniii! Niinku otsikosta voi päätellä niin tiedossa olis lisää vaan ostoksia ja asukuvaa!
Oon todennu että kun käyn yksinäni kaupoilla niin mulla on kauheet määrät uusia vaatteita, mutta ku Saila on mun mukana kaupoilla niin ostan vaan muutamia koska joku huutaa mun korvaani koko ajan et "Sussu eii!" "et tarvii tommosta" "perustele miks ostat ton" "Nyt lähetään pois ennen ku tuhlaat kaikki rahas!" :DD

Oli niin kuuma päivä että päälleni laitoin vaan valkosen tuubitopin
ja eilen ostetut korkeevyötäröiset shortsit! Kaulakoru on seppälästä.


voi kesä ja pisamat!
 Sitten tosiaan niihin ostoksiin.. oon niin rakastunut näihin kaikkiin :D Ihan ekana kävin Cubuksessa, sen jälkeen Ginatricotissa, sitten Vila ja suomalainen kirjakauppa ja lopuksi vielä kirpparilla nopee pyörähdys, koska oli kiire :)))

Tiikeri kaulakoru, Cubus

<3

Maailman hienoin <3 

Veromodan keltainen toppi, kirpparilta 3€



Rosebulletin keltainen mekko/tunika, kirpparilta 4€

mekkoon oli pakko laittaa vyö, etten näytä siltä et oisin viimesilläni raskaana :D


Violetti hamonen, Ginatricot

Rakastuin niin paljon jo pukkarissa etten voinut olla ostamatta8)

Vyön kanssa tosi kivan näkönen!


Raitapaita, Ginatricot!

Pinkit farkut!!!! Ginatricotista:D

Edelliset housut ja paita yhdistettynä:)

voi noi housut<3
Musta maximekko, Ginatricot.

Selkäpuoli samasta mekosta:)

Ja mekko päällä! Ihan täydellinen. Tollasta oon ettinytkin!
(Tosin postissa on yks tollanen jo tulossa mulle:D)


Piecesin pipo, kirpparilta eurolla!

Kultainen rannekoru, kirppikseltä 1€

Pipo ja rannekoru :)))
Ikean peili, kirppikseltä 4€. En tosin tiiä onko tälle sittenkään käyttöä kun en saa tota seinään sillai fiksusti eikä toi pelkkä peiliosa pysy mitenkään muuten pystyssä :(
Suomalaisesta kirjakaupasta uusi kalenteri. Hello kitty!=)

Siinä ne mun ostokseni sitten olikin! Huomenna taas töihin, joten ehkä nää shoppailut jää vähän vähemmälle! Seuraavaks varmaan esittelen mun tilauksiani, eli jossain päin maailmaa olis kolme pakettia tulossa mulle:D Yks on tilattu ebayn kautta,  kenkäpaketti nelly.comista ja yks paketti huutonetin kautta ulkomailta. Esittelen niitä sitten enemmän kun ne saapuvat kotiin!:))

Voisin tässä lopuksi esitellä vielä muutaman uuden ystäväni...


rokkikukko :DDD



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)