tiistai 17. syyskuuta 2013

Last days

Viime päiviä kuvina; 

Murunen löhöili.


kainalot puhtaaksi!
tööihin lähdössä!

toisena päivänä töihin lähdössä.

myöskin, töihin lähdössä:D (aamulla ne kuvat vaan onnistuu, kun on just laittautunut)

töihin menossa ja edellisen päivän kikkurat tukassa:>

Sailan kynsien geelausta ja koristelua. 

Nimetön ja keskari vähän erilaisia..
 Hoitokisulit tuli "harjoituskäynnille"..  Nää otti kodin hyvin vastaan, heti alko riehuminen, toinen kävi nukkuus Nupun lempipaikassa ja toinen kävi syömässä mun kisujen raksuja..
Noh, se miten mun kissat otti nää pennut vastaan, onki sit eri juttu :D Mun vanha ikkunanpokakoriste hajos, Hermanni lukittautu kaappiin piiloon ja Nuppu oli koko ajan sängyn alla... aina kun pennut lähesty mun kissoja, alko ihan järjetön murina. Eivät siis tulleet lainkaan toimeen. heh:)




leivoin aivan täydellistä kasvispiirakkaa.

Lähdin vähän shoppaileen noissa vetimissä.

Odottelin kyytiä Amarilloon.

Essi täytti vuosia, niin sen vuoksi oltiin amarillossa! Olin etukäteen tilannut
Essille drinksun jonka se sai ihan yllärinä pöytään!=)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)