sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Löytöjä löytöjä!:)

Heloou. Pakko myöntää, en oo muistanu kuvailla moneen päivään mitään.. en mitäään. Tässä on ollut kaverin muuttohässäkkää, siskolle olin eilen muuttoapuna ja tänään oon kotona siivonnut lattiasta kattoon... Eli en ole edes kovin kuvauksellinen ollut =)) Mutta, käväsin tuossa viikolla jokunen päivä kirpputorilla ja tein muutaman hyvän löydön!:) Ennen lähtöö ehdein nappaamaan muutaman kuvankin ittestäni! 



Jos syksystä jotain positiivista etin, niin mulle tulee vaan mieleen se, että saa käyttää tommosia ihania karvaliivejä ja huiveja ja kaikkia lämpösiä villajuttuja!:> niin ja unohtamatta kynttilöitä ja lämmintä teetä! kaikki muu onkin sitten sieltä reiästä... :)


Kirpparilta tarttui mukaan tällä kertaa...

Lasikulho mun rannekoruille! 4€

Valkoinen syksytakki, 4€

Biancon saapikkaat, 4€

Hilfiger t-paita,  4€.. 

Mekko! 8€

Pikkulaukku 1€

Tee laatikko! 2€

Kirpparilta hymy korvissa kotiin!

Ei mulla taas tällä kertaa muuta! Ehkä tästä unille voisi lampsia =)


2 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)