sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Viimepäivien ostoksia / Shopping haul

En ymmärrä miten ajaudun vähän väliä kaupoille ja miten sieltä aina tarttuu jotain mukaan... hitto! Näin sitä säästetään rahaa!  Seuraavat ostokset on siis useemmalta eri päivältä, en oo kaikkea ostanu samalla kerralla :D

Kevät/Syksytakki, Vila


Pitsipaita, VeroModa

leopaita<3 H&M
Madonnan keltaiset housut! kännykkälaatu vääristää, on oikeesti tosi kirkkaankeltaiset :/
kirpparilta!

VeroModan löllöpaita, pitsiyksityiskohdalla.. kirpparilta.

Takki, VeroModa. Takki oli tullut edellisenä päivänä kauppoihin, ku mä hain tän eilen.
Oli kai se pakko ottaa kun sanottiin et pienet koot myydään nopeesti loppuun!

Tykkään! Noi kaikki pikku yksityiskohdat on hienoja!:>


Takin ostajalle huivi -20%...  Mutku mulla ei oo tommosta jättimegaisoolämmintä huivii viel:)

Huivi siis myös VeroModasta...

Neuleet puoleenhintaan VeroModasta... Heei talvi tulossa ja n. 6€ kappale ni mikseiii=) paitsi toi timanttipaita oli vähä kalliimpi..


Selässä ja hihoissa oli pikku timantteja :>


Villapaidat oli samanlaisia, takaa inan pidempiä.. 

Aivan ihana mekko, Seppälästä! Toi kuvio on vaan niin kiva!!


Tänään mekko pääsi ekaan käyttöönkin veljen synttäreille...

Jos en olis ihastunut tohon mustaan talvitakkiin, niin olisin ehkä ostanut ALENNUKSESSA (miks toi on aina hyvä syy ostaa jotain) olevan takin, jossa hihat oli nahkaset ja muuten takki oli vihreetä kangasta.. Toi oli jotenki nii hieno ja erikoinen ja must toi värikin oli kiva! Mut sit mietei että just ostin "syksytakin" ja siitähän se ajatus sitten lähtikin talvitakkiin...
Ehkä mä metsästän tollasen takin joskus vuoden päästä jostain kirpparilta!;>



Ja vieelä yks juttu! En oo muistanut esitellä mun ihanan Jamppu ystäväiseni tuomaa Rhodoksen tuliaista! Tuliainen vähän piristi, ku mun piti alunperin olla mukana reissussa... Sanoin Jampulle et millon vaan sopii lähtee reissuun loppukesästä. Oli vaan yks ainoo päivä joka ei sopinut mulle häiden takia, mut jotenkin ajattelin et tuskin se reissu sille päivälle sattuiskaan niin en huomannut edes mainita siitä sitten... Kunnes Jamppu ilmoitti että 10.8 lähetään, no se oli sitten just SE päivä. höh!
Mut kiitos Jampulle tästä: 

<3

Mielipiteitä mun ostoksista?:>


1 kommentti :

  1. Mulla on sulle haaste, käyhän kurkkamassa mun blogista:)

    http://hashtagdontcare.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)