keskiviikko 2. lokakuuta 2013

bowtie

Ette varmaan edellisestä postauksesta saaneet vielä tarpeekseen mun söpöys rusettia tai valloittavaa pallomekkoa, tai mun nassuani... Ni täs ois ny vähä lissää viä!! :D Tuli otettua ehkä muutama kuva liikaa.


Oliskohan mulla tässä samalla jotain kivoja uutisia teille... mmmm, ei?! Voi kun olen tylsä, tai mun elämä on tylsä. =) No mut voin kertoo mun päivästäni... Mentiin aamulla Sailan kanssa värikoulutukseen, jotta tutustuttais vallan uuteen värisarjaan: Fudgeen. Meille sanottiin alustavasti et kokeillaan värejä omiin päihin, joten olin siis varautunut että saan tukkaani jotakin uutta.. vaihteeksi:)

Kun kouluttaja saapui, kävikin ilmi ettei hänellä mitään värejä ole mukana vaan hänelle oli annettu ohjeeksi tulla vain esittelemään tuotteita ja värejä. Positiivista oli kuitenkin, että saatiin Sailan kanssa valita mitä värejä halutaan päähämme ja ne tulee perästä postissa... Ehkä siis lähipäivinä värjäilyä;) Koulutus muuten oli kyllä tosi kiva ja tuotteet vaikutti kelpo kamalta! =)


Mulla on myös samaisesta värisarjasta vaaleita värejä ja keltasen taittoväriä kotona, joten ootan vaan että pääsen kokeileen niiden toimivuutta jollekkin vaaleapäälle!



Koulutuksen jälkeen oonki sit vaan taas höntsäilly kotona! Eiku oho, käytiin me M:n kanssa romanttisella päivällisellä! Haettiin heseluukulta kerrosateriat joillain TOOSI kärsineillä kupongeilla. Ajettiin parkkipaikan toiseen päätyyn mussuttamaan sapuskoja ja kinastelemaan ohiajavista autoista, et mikä on hieno ja mikä ei. 


Mitenköhän mä taas oon onnistunu kuluttamaan aikani niin et kello tulee jo PUOL KAKS? Voi jestas. Kyllä nyt on nukkumatti sammunu jonnekkin, kun ei oo näkynyt :|


Mä viel hain äsken villalangat kaapista, aikeissa alkaa kutomaan/virkkaamaan jotain... Ehkä mä jätän tän innostuksen huomiseen ja toivon ettei sitä innostusta oo enää huomenna! =) Ja nyt painelen sinne sänkyyn enkä valita täällä!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)