torstai 3. lokakuuta 2013

Ootd, red blazer!

Aamulla kävin kaupungilla vähän asioilla. Olin jo illalla päättänyt, että laitan jonkun bleiserin päälleni niin oon mukamas vähän edustavamman näköinen! Aamulla oli myös sen verran kiire etten ehtinyt tukkaani suoristamaan tai kihartamaan niin päädyin pikaiseen valkkinutturaan! :)



Oon harvemmin mikään punaisen ystävä, mutta aamulla tuli vaan sellanen päähänpisto, että se on tähän asuun just nyt oikeen mainio! 

kaulakoru - cubus
 Asioinnin jälkeen päänahkaa kiristi sen verran et nuttura sai lähteä veke. Loppupäivä mentiinkin sitten sekaisella tukalla :D


On muuten jännä, miten helposti asusta saa "asiallisen"... Mulla on tosi usein mustat farkut ja toppi päällä, sellasena rentona kotiasuna. Siihen päälle ku laittaa bleiserin, niin se on jo siinä! Tukkaa vähän jotenki ja koruja vaikka vaan korviin, niin ollaan jo aika juhlavia!

iphone laatu <3 parempi ku mun järkkäri!



Sain tänään äidiltä kassillisen matonkuteita, joten pääsen virkkailemaan koreja! jeii!
Tehtiin äidille ripset ja vastapalvelukseksi äiti osti mulle yhden jutun, josta oon  NÄÄÄIN superilonen! 8) Se näkyy varmasti seuraavissa postauksissa :))


Heijjjssan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)