maanantai 4. marraskuuta 2013

Juhlameikkiä

Nyt olis syntymäpäiviä juhlittu oikeen urakalla. Kolme kertaa ja eri kokoonpanoilla, viimeisimmän juhlinnan jälkeen olo oli aikamoinen... Ei voinut aamulla todeta muuta kuin et ei oo vanheneminen kivaa!
Pakko muös kertoa kuin iloinen olin siitä, että oikeana synttäriaamuna mulla ei ollut yhtään uutta ryppyä vaan finni! Tuli sellanen olo ku ois heränny uudellee 16veenä. haha:D (ja kyllä osasin peittää sen noihin tuleviin kuviin.)
Torstaina (juurikin finniaamuna) väänsin itelleni oikeen juhlameikin. 


Mun juhlameikki eroo arkimeikistä sen verran et luomet on tummemmat, tosin eihän mun luomet enää ees näy kun iho rupsahtaa jo niiden päälle :D no ei kai.. nii ja sitten huulipuna ja lopuks ripset! 
Alemmassa kuvassa mulla on ripsiliuskat, mut muuten mä kyllä käytän ripsitupsuja tai ihan vaan kunnon ripsienpidennykset, niin ei tarvii säätää noiden irtohärpäkkäiden kanssa!


Kulmakarvat mä värjäilin jo edellisenä päivänä "synttärikuntoon", mut oon mä niitä inan värittänytkin näihin kuviin. Nyppiä mun ei oikeestaan tarvii kuin pari hassuu karvaa, koska mun kulmat aikalailla on juurikin tuon muotoiset (luojan kiitos).



Synttäripäivän asuna mulla oli ihan vaan farkut ja Vilan röyhelöpaita.  (tällöin kahviteltiin siis vain meillä kotona, ei mitään hihhulointia baareissa)





Nythän on muotina isot silmät ja sitä varten Maybellinellä on oikein Big Eyes -mascara, jolla saa ylä- ja alaripset oikein mahtaviksi. Haluisin kovin kokeilla sitä, mutta kun mulla on jo valmiiks ihan hyvät (mielestäni) alaripset jotka saa ihan millä vaan ripsarilla väritettyä ja yläripset nyt saa millä vaan mahtaviksi niin en mä sitten aatellu sortua! 

ps. en ole ripsarilla sotkenut, eivätkä ne ole levinneet alaripsien alle. 
Mulla on joskus, eli silloin kun jaksan panostaa meikkiin, tapana tehdä alarajaukset ripsien alle mustalla LUOMIvärillä. Ei mitään tarkkoja rajauksia millään nestemäisellä, ei näytä kivalta. Enkä myöskään tee rajausta silmänurkkaan saakka, vaan noin puoliväliin. Sisänurkkaa väritän valkoisella kynällä/luomivärillä.


En hirveesti panosta korostuksiin/varjostuksiin (muuten kuin luomissa ja kulmaluussa). Poskiin yleensä sipaisen vähäsen varjostusta. Vika saattaa olla siinäkin, että mulla on edelleen ihan palasina oleva varjostusväri ja korostusvärejä ei ollenkaan, mut en koe tarvitsevanikaan :)



Mun blogi löytyy nyt myös Bubblaresta : http://bubblare.fi/category/my-steps-with-fashion/




2 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)