tiistai 5. elokuuta 2014

Blockfest

Heipparallaa.
Hyi kun on kuuma, tuntuu että nytkin sulaa tähän sohvalle! Ei vaan, ei saa valittaa koska näitä kelejä mä oon kauan toivonut :D ja pian jo Turkin matka on edessä, eikä siellä ainakaan valiteta vaan rusketutaan koko viikko! 8)  Edellinen viikonloppu meni tosiaan Blockfesteillä ja sieltä mulla olis nyt muutama kuvanen todisteeksi :D

Aamu alkoi ihanan aikasin! Kauheiden kassien kans lähdettiin Porista ensin Kokkeliin muutamaks tunniks töihin. Liike kiinni ja kyydillä juna-asemalle, josta lähti junan sijaan bussi kohti Tamperetta!

Tampereelle päästiin ja sitten alettiin ettii meidän hotellia! Vähän jännäs kun ei ollut mitään käsitystä miten hotelli "toimii", mut saatiin just ennen hotelliin pääsyä avainkoodi hotellin oviin tekstarina! Se oli helppo, ei tarvinnut pelätä että hukkaa avaimet tai jotain muuta.. koodin tosin olis voinut unohtaa (varsinkin meidän homepäillä), mut kyl se vaan mieleen jäi! =)

Saatiin rannekkeet, vip-liput ja löydettiin ensimmäiset juomat itellemme!

Perjantaina käytiin kattomassa ekana Brädiä, sit Asa, Timo Pieni Huijaus ja Juju!
Seuraavana aamuna virkeenä ylös ja laittautumaan uuteen päivään!

Lähdettiin aamulla laittautumisten jälkeen käymään muutamissa kaupoissa ja löysin vihdosta viimein itelle vaaleen/valkosen bleiserin jota oon miljoonasta kaupasta ettinyt! jee!

Kaupoilta mentiin hetkeks hotellille alottelemaan ja sit eikun taas menoks!

Ilmaisia ruissipsejää, nam!

Kokeiltiin Sailan kans uutta Vallaton-juomaa! Oli kyllä hyvää hiukan maidolla höystettynä! nam
Ja lauantaina käytiin kattomassa Uniikki, Elastinen ja  Mikael Gabriel. JVG ja Cheek tyydyttiin seuraamaan vähän sivummalta, kun oli ihan hiton paljon ihmisiä!! :)
Molempina päivinä eksyttiin Fatladyyn, mutta kun ollaan jo tämmösii vanhuksii niin ei siellä kovin kauaa sitten oltukaan! Mutta muuten oli hauska reissu ja hassuihin ihmisiin törmättiin matkalla!

6 kommenttia :

1. teidän festarit kuulostaa kyllä tosi ihanilta, varmasti on ollut huippu viikonloppu siellä! :) itsekin oon menossa weekendiin puolentoista viikon päästä, ja innolla jo odottelen sitä!

tuo sun hapsutoppi/-mekko on muuten aivan ihana! sopii ihan täydellisesti festareille ja näyttää kivalta sun päällä :) sun kiharat on myös upeat, voi kun itsekin osaisi tehdä tuollaiset täydelliset kikkurat! yleensä saan aikaan liian tiukkaa kiharaa tai liian loivaa lainetta. mutta jospa se harjoittelulla tai uudella kiharruspuikolla korjaantuisi jossain vaiheessa :)

1. Voi vitsi haluisin kans joskus weekendeille, en oo koskaan ollut.. pidäppä hauskaa siellä! Oikeen munki puolestani! :D
      Ja kiitos paljon! Mäki tykkään tosta hapsupaidasta, se on Vilan! Ja mulla tosiaan on shortsit siinä vielä alla, ettei pakarat vilku :D (se ei ihan mee mekosta;>) jaja.. harjottelulla vaan ja erikokosilla kiharruspuikoilla niin eiköhän se siitä! :)

2. Kivoja kuvia.Minne päin turkkia oot menossa?

1. Kiitos:) Alanyaan oon menossa :)

2. Oi ihanaa lomaa.Mie niin tahtoisin sinne takas.Muistat varmaan että olin siellä kesäkuussa joka oli mulle eka isompi ulkomaanmatka(en laske viroa,ruotsia ym ulkomaiksi)

3. Joo muistan! Kattelinkin niitä sun kuvia tossa joskus :) en kans pidä oikeen viroa tai ruotsia isompana matkana. Mutta kiitos, pidän hauskaa:)

Asiallista kommenttia, kiitos. :)