maanantai 20. huhtikuuta 2015

Perfect jacket

Niii en mä nyt tiedä onks tää takki vai pikkutakki vai bleiseri, mut hiton täydellinen se on ainakin! H&M piti ihan vaan käydä kurkkaamassa läpi.. Ensimmäisenä alehyllylle kattelee, ei mitään. Sit innostuin kokeileen aurinkolaseja, kyllä yhet pitää aina joka kesäks ostaa? Ja kesällä voi ostaa toiset markkinoilta :D Ruskeet arskat siis kuvassa on nyt uudet, koska mulla ei vielä ollut ton värisiä ja Sailan mielestä ne sopi mun "uuteen" tukkaan! Sitten mä näin ton takin/bleiserin... Sanoin kyllä Sailalle että "älä anna mun ostaa tätä, mä vaan kokeilen!" ja kohta oltiin kassalla..





Noi vetskarit on niiin jees ja ton takin/bleiserin muoto on kiva kun se on noin tyköistuva ja noi hihat!! Iihan mahtavat =) Nyt on sitte kesän viileisiin iltoihin (kun pitää pukeutuu vähän paremmin) oikeen hyvä yksilö!
Vuos sitten mulla oli tiikeritukka, nyt mulla on se taas <3 vielä kun vähän vaaleempaa raitaa sais tohon ottatukkaan ja ehkä latvoihin inan! Mitäs te tykkäätte? :>







2 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)