tiistai 30. kesäkuuta 2015

Juhannus 2015 Himoksella.

Viime vuonna Juhannus vietettiin Janikan kanssa Himoksella. Oli niin kivaa ja hullua ja löyty niin kivoja uusia tyyppejä, että todellakin tänä vuonna piti päästä uusiks!


En kylläkään saanut Jamppua tällä kertaa mun mukaani. :( Ehkä vielä joskus! Tai ehkä mennään Himokselle seuraavaks johonki iskelmäfestareille, kun alkaa tää ikä jo vähä painaa :DD

No mutta, onneksi ihanainen Milka uskalsi lähtee mun mukkaan! Lähdettiin Himokselle perjantaina heti aamutuimaan kun oltiiin vaan ensin saatu hiukset ja naamat siihen kuntoon et kehtas lähtee liikenteeseen. Vähän jänskätti koko automatkan et millanen meen reissusta oikeen tulee kun vartin välein tiputti vettä taivaalta ja näytti synkältä.. mut onneks se aurinko sieltä sit tuli ja muistaakseni koko loppu päivän/illan oli ihan aurinkoista ja tarkeni hyvin! =) Löydettiin mun Renaultille ja teltalle hieno paikka keskeltä peltoa ja saatiin jopa teltta pystytettyä pikku ähinöiden kera. Ja sit taidettiinkin heti korkata juomat ja alettiin tutustumaan meidän telttanaapureihin! Toiset naapurit oli köyttänyt oman paviljonkinsa mun auton vanteisiin, joten eiköhän siinä ollu jo tarpeeks jutun juurta noin niinku alkuun. :'D Perjantaina käytiin kattomassa Sannia ja Jartsaa! Piti vissiin käydä muitakin kattoos mut johonki se aika vaan sit kulu eikä ehitty! Milkan mä hukkasin loppuillasta johonkin ja sit taisin olla meidän naapuripojan kanssa kattomassa Haloo Helsinkiä! 



Yritin jo torstaina suunnitelma himosvaatetusta, mut haaveeks tais jäädä noin kesäset kuteet kun oli sen verran kylmä et ennemmin oli neule tai huppari päällä vaan :D












Minä ja perse:






Lauantaina mä heräilin teltasta, oli hiton lämmin kun aurinko porotti täysillä! Milka heräili mun auton takapenkiltä ja muistaakseni aamulla sillä oli pää kipee, niskat jumissa, selkää kolotti, jalkoja särki ja oli ollu huono nukkua ja kuumaki vielä.. Ihanan pirtsakka leireilijä =) Mulla oli vaan vähä krapula.
Lähdettiin etsimään telttaa, jossa me saatiin Janikan kanssa vuosi sitten ilmasta kahvia ja lettua Jumalan piikkiin. Kyllä se kahvi vaan taas piristi. Sit alettiin vähä meikkaileen ja valmistautuun uuteen päivään. (se oli kieltämättä aika haastavaa) Meni useempi tunti että uskalsi edes maistaa alkoholia :D
Lauantaina käytiin kattomassa Astetta, JVG:tä, Elastista, Kaija Koota ja Darudea.. sit mentiinkin jo baariin. Ja sieltä Milka meni nukkumaan ja mä jäin kolmeks tunniks bailaan "yksinää".  :D
Lopuksi kömmein auton etupenkille nukkumaan sikiöksi. Siinäkin oli yllättävän hyvä nukkua! Teltassa ois ehkä ollu jo vähän kostee nukkua kun oli satanut koko illan..

Lauantaina kuvasaldoa ei yllättäen tullut tän enempää. Ja näissäkin on takapenkillä joku mökö:



Sunnuntaina Milka heräs yllättävän pirteenä ja alko heti pakkaa telttaa pussiin ja siivoilee. Eikä antanu mun nukkua pidempään ku pakotti mutki ylös hommiin. :'D Ajettiin Jämsän keskustaan ja käytiin syömässä hyvät aamupalat! Himoitsin oikeesti koko reissun tätä, koska myös vuosi sitten meidän reissu päättyi burgerpizzaan! Perinteitä ei rikota : D



Reissun aikana mun viha bajamajoja kohtaan vaan yltyi. Ja onko oikeesti kamalempaa tilannetta: oot ihan just kupla ottassa ja ryntäät yhteen bajamajaan ja siellä joku jätkä on isommalla asialla ja näprää kännykkää ja sit nostaa katseen ja pelästyy sua.. ei :'D olen niin pahoillani. Kyllä osas taas sunnuntaina kotiin päästyä arvostaa omaa vessaa, omaa sänkyä ja kunnon ruokaa! Ja mun kissat oli ihan ihmeissään ku vaan halailin niitä koko loppu illan aina kun ne tuli lähelle. :D 
Mutta taas ollaan yhtä reissua rikkaampana. Kattellaan mitä ens vuonna keksitään 8)


2 kommenttia :

  1. Ihana tarina! Etenkin noi nukkumisasennot :D Mä en oo koskaan ollu juhannuksena festareilla, mutta pitäisköhän sitä ens vuonna harkita.. jos vaikka niille iskelmäfestareille lähtis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos! Festaritarinat on aina parhaimpia, kun niillä tuppaa aina sattumaan ja tapahtumaan! :D Ja hei tottakai! Ja uskon että myös iskelmäfestareilla olis siistiä!;)

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)