torstai 9. heinäkuuta 2015

ALE-OSTOKSIA

Joka kesä pitää vähä sortua ale-ostoksille! Tänä kesänä oon tehnyt sitä erittäin vähän, koska en vaan millään oo ehtiny. Hyvä rahapussille.

Mulla oli Glitteriin kolme eri leimakorttia ja jotta sain ne yhdistettyä yhdeksi täysinäiseksi, mun piti ostaa heinäkuun puoleenväliin mennessä (koska yks niistä oli menossa vanhaks) jotain 10e arvosta. Nyt mulla on yks täysinäinen kortti, jolla saan jotain ilmaseks kympillä! Ja tosiaan, seuraavat ostokset Glitteristä maksoi 10,30€ yhteensä...






Mulla on aika vähän kaulakoruja, joita tykkään käyttää arkena.. Aika usein mulla roikkuu kaulassa vaan Guessin koru tai sitten nimikoru. Nyt mulla on kaks uutta lempparia. Tota siipi korua oon käyttänyt jo varmaan kolmena päivänä=D

Kirpputorilta mä tein jokunen kerta ihan kauheen määrän löytöjä, mutta en jaksanu kuvata niitä.. ihan perus paitaa ja toppia ja laukkua jne. Mutta tää hattu oli niin huippu et se piti kuvata, taisi maksaa 2e.  (noku kaikilla muillaki on.)



Ja nelly.comista tilasin parit siistit shortsit, jotka on viel päälläki ihan huippu mukavat! Vielku tulis ne kunno kesäkelit kiitos... Hintaa noilla oli joku 6€/kpl. 


Myös nellyltä muutamat pitkät housut.  Farkut missä on polvissa reiät, makso kympin! Ja nua vähä kimaltelevat kollarit oli kans jonku kympin tai alle? En ainakaan enempää olis niistä maksanu :D

Nellyltä mekko, missä menee tuuo mahan kohta tollai hassusti, että vähän näkyy paljasta ihoo. Mut päällä kans tosi kiva! On se netistä tilaaminen vaan nii helppoa! 8)


Ja... mustat korkkarit, koska noi on nii hyvät jalkaan. Ai mistä tiiän..... noku mulla on noi hopeisenaki. Vieläku pitäisitte kemuja missä vois pitää korkkareita!


ei mulla muuta, hyvii öitä 8)

2 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)