torstai 15. lokakuuta 2015

ONLY MIX JACKET

Kävin viikko sitten Sailan kanssa vähän kaupoilla ja ihan vaan makutuomariksi lähdin mukaan kun Sailan piti löytää takki. Noo päädyttiin lopulta Veromodaan. Saila löysi heti hakemansa takin ja päätti kokeilla sitä. Mun silmiini pisti heti yks takki, jota ihan välttämättä halusin muuten vaan kokeilla. Takin vedettyä päälleni, en halunnu enää ottaa sitä pois! Tuli just se tyypillinen "Ääää mä haluan tän, onks mulla rahaa. On mulla nyt sen verran...." ja kassalle.   :3

 Tässä se takki nyt on ja edelleen olen tyytyväinen ostopäätökseeni.















Mitäs pidätte? Tossa on niin parasta toi huppu, noi hihat ja taskun suut ja toi istuvuus.. kaikki! 8)

10 kommenttia :

  1. Ihana takki!♥
    ♥ jeannays.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiiitos!:> kiva kuulla että näyttää muidenkin silmissä kivalta! =)

      Poista
  3. Oiih! Ihana takki kaunokainen <3

    VastaaPoista
  4. Todella kaunis takki! Minua kiinnostaisi minkä kokoinen sun takki on, koska ajattelin tilata saman takin netistä. Onko malli enemmän väljä vai hyvin istuva? Kiitos jos vastaat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kans tykännyt tosta kovasti!:)
      Toi mun takki on XS kokoa, istuu tosi hyvin päälle et ei pahemmin jää mitään ylimäärästä "pullotusta" mihinkään, mut ei myöskään kiristä mistään. Ja on silti sen verran tilaa, et varmasti joku neulekin mahtuu alle. :)

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)