torstai 19. marraskuuta 2015

SYNTTÄRIT HALLOWEENINA

Heissan. Vähän tulee taas jälkijunassa nää mun postailut... Marraskuu on jo kohta lopuillaan ku mä vasta havahdun siihen, että heii pitää tulla kertomaan mun synttäreistä/halloweenista, jota tosiaan juhlitaan aina lokakuun lopussa. Mihin nää kaikki päivät menee?! Just mietein, että en oo tietokonettakaan avannu sitte ainaka viikkoon. Ennen mä istuskelin töiden jälkeen koneella useemman tunnin.. Nojoo tietysti hyvä, että on vissiin töiden jälkeen sit muutakin elämää nykyään. Siinä vaiheessa ei kyl enää naurata kun alkaa laskut tulee muistutusmaksuineen postiluukusta, kun et vaan oo yksinkertasesti ehtinyt koneelle maksamaan niitä... Nyt itteä niskasta kii.

Tosiaan... Vuosi sitten juhlein synttäreitäni ja tupareitani samaan aikaan. Miten voi olla kun musta tuntuu et vasta kuukaus sit mä tähän muutin?! Noooh tällä kertaa juhlein vaan synttäreitäni. Mun harmikseni puolet kavereista ei päässyt paikalle.. Kaikki tuppaa vaan sairastelemaan ja lisääntymään nykyään. :D




Noh, kiva ilta mulla silti oli!





mitä mä nyt sit täytinkäään....






Lähdettiin illalla kaupungille katteleen vähä millasta halloween sakkia on lähtenyt liikenteeseen. Totesin että aikamoista. Joku ehkä 50-60vee muija huuteli mulle jo raha-automaatilla että olen likainen, häpeä. Kyllä häpesin, hänen puolesta :D


 Seuraavana päivänä vähän väsytti, mutta silti piti vähä sukulaisia kahvitella ja kakutella. Kauheesti en mitään lahjoja saanut, enkä tosiaan edes halunnut/tarvinnut... mutta tässä olis silti muutamia:

Millalta sain InDecon tollasen tuikkuasetelman, mihin saa ostaa erilaisia noita "neliöitä". Voi sitten vaikka vaihtaa kevään tullessa johonki pirtsakamman värisiin! :)



 Sailalta mä sain selviytymispakkauksen vanhuuden päivilleni :D  Oli vähä mysliä ja chiansiemeniä, jumppanauha kun valitan aina niskojani/päätäni, jalkaraspa kun suht usein mulla on korkkarit töissä-- Sit oli meidän kuvista tehty ihana kortti! Ja kasvikin vielä :)




Siiitten tämmöiseltä uudelta tutulta sain aika törkeen kivan lahjan! Vaikka en olis mitään tarvinnut. Ja mua niiin jännitti avata tää lahja ku en osannu yhtään odottaa mitään, enkä varsinkaan sit näin arvokasta ja kivaa lahjaa! :3



Diorin hajuvesi. Ja Snö Of Swedenin winter 2015 malliston kaulakoru.


Ja koruhan mulla oli heti käytössä illan aikana:


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)