torstai 13. huhtikuuta 2017

PHOTOGRAPHY

Äitini opiskelee töiden ohella valokuvausta. Ajattelin ensin viedä muksua valokuvattavaksi, mutta hän nukahtikin rattaisiin ja mä pääsinkin koekaniiniksi.



Mun mielestä valokuvaus ja kuvattavana oleminen on kivaa! Olen itsekin pohtinut jos jossain vaiheessa jaksaisi opiskella työn ohella myös valokuvausta, mutta uskoisin sen olevan aika kallista puuhaa. Jo pelkkä kamera maksaa miljoonia. Ja jos haluaisi olla oikein hyvä ja pätevä kuvaaja, niin tarvitsisi panostaa kunnolla kamera"lisukkeisiin". 




Mitäs muuta tänne nyt kuuluu.. hmmmm. Oon käyttänyt koko äitiyslomani pikku näpertelyyn :D Oon ihan hirveesti ommellut! Pipoja, housuja, tuttinauhoja, pantoja, lisää pipoja, korjannut kymmenet housut, kaventanut jotain paitaa... Ihan hullua. :D Voin tehdä seuraavan postauksen ihan vaan mun arjestani, lisään sinne kuvia niistä! Mutta oon ihan kivasti saanut niistä pientä lisätienestiäkin, pannat ja pipot varsinkin menee ku kuumille kiville. :'D 



Pääsiäinen mulla meneekin nyt töiden parissa. Muiden vapaapäivät tarkoittaa mun työpäiviä. :D Mut se on ihan kivaa päästä töihin välillä, pääsee näkemään ystäviä ja ennen kaikkea juoruilemaan niiden kanssa. :) Ehkä yritän jossain vaiheessa myös tehdä vähä pääsiäiskakkua, jos kiireiltäni ehdin. Täytyyhän sitä pääsiäisenä vähä herkutella!! Ei sillä muuten niin merkitystä mulle oo.. :D
 Ihan mahtavaa pääsiäistä teille kaikille!


4 kommenttia :

  1. Voi miten UPEITA kuvia!
    Tietenkin siksi että on kaunis malli.

    VastaaPoista
  2. Todella kauniita kuvia! Hyvää viikonloppua ja tunnelmallista joulunodotusta koko perheelle!❤P.s. blogissani on käynnissä mukava arvonta:)

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia & ihana tatuointi sulla! ❤

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)