sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Juhlintaa

Vähä väsyny:D
 Tosiaan, kolme päivää tässä ollaan nyt juhlittu. Eilen mulla ja mun veljellä oli yhteisjuhlat meidän äidin tykönä. Äiti oli nähnyt ison vaivan kaikkien herkkujen hommaamisessa ja tuolien/pöytien/teltan järkkäämisessä ja voin vaan kuvitella kuinka hikipäässä se on taloaan puunannu ennen juhlia :D 



Juhlat sujui tosi kivasti ja onneksi vettä satoi vaan pikku kuuroina, ja lämmin oli! Oli kyllä taas sellaset juhlat että teki mieli nauraa ja itkee (hävetä) samaan aikaan.. mun suku on vaan niin ihana.

Me yritettiin olla normaaleja...
Mut miten siinäki sit kävi... :D

Saara <3

Sisko <3

Joku ukko
 Juhlat alko olee lopuillaan 5 aikoihin, ja siinä kun kuoharia oli litkinyt päivän ajan niin oli hyvä jatkaa sillä linjalla. Saila haki mut äidiltä ja sit lähdettiin Poriin ja istuskeltiin mun tykönä iltaa boolin ja herkkujen merkeissä.. Mukana oli siis myös Essi ja Tytti. Kumma juttu et illasta ei oo kuvia, taidettiin keskittyy boolin kittaamiseen :D  Baariksi valittiin ensin Passion ja sen jälkeen Cabaret. Hauskaa oli! 



Booli oli ihan mielettömän hyvää! (sen huomas kunnosta:D)
 Tänään sit vielä isän puolen suku tuli meille kakkuilemaan ja heidän jälkeen Mikon perhe tuli kakulle.. Että hiukan on ollu kakkupainotteinen viikonloppu. Rahaa sain enimmäkseen lahjaksi, mut tässä olis nyt muita lahjoja;

Muumivuoka, aivan ihana!:)) ja kivan pirtee Luhdan pyyhe.
Muutamii kuohareita, baarisetti ja Tommy Tabermanin keräilyviinilasi!

sisko tuunas mulle vanhasta ikkunanpokasta sisustustaulun/kyltin mikälie=) mä tykkään!

Cubukseen lahjakortti, jee shoppailemaan koruja!!!=D Kiitos Saara!<3
Ja niinkun näkyy, sain koulusta myös stipendin! Elämäni ensimmäisen stipendin!
 Ja  mulle kerrottiin että toinen stipendi olis myös tulossa mulle, mut on eksynyt jossain postissa.. hmph!

ruusujaruusuja<3  Guessin rahapussi ja rannekoru.


Kuvan laadut on nyt parempia, koska äiti lahjotti mulle Canonin järkkärinsä :D Ja äiti vielä lupas että sit kun mulla on aikaa niin lähdetään piknikristeilylle Turku-Maarianhamina.. jee:)


:DD  voi tilannekuvat.
Et semmosii pirskeit!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)