maanantai 8. heinäkuuta 2013

Polttarit / Bachelorette Party !!

Noniin! Vähän meni myöhäseksi tää postailu, mutta se johtuu ihan siitä että mulla oli kahden kameran muistin verran kuvia, joista tehä tää teksti! (Varaudu siis siihen, että tästä tulee pitkä ja monen kuvan postaus) Eli viime posauksessa annoinkin jo vähä kuvalla vinkkiä; meillä oli siis landepolttarit eilen/tänään!:D Polttarisankarilla oli ihan omat suunnitelmat 7.7.2013 päivälle valmiina, mut ne meni pieleen siinä vaiheessa kun ihana ukkoni kävi noutamassa tän sankarin vanhalla traktorilla kotoa saakka mein kemuihin.. Aamu alkoi Rattiksesta, käytiin juomassa siis yhet ennen seuraavaa määränpäätä.

Landeasuni

Kumpparit<3

Voin kertoa, että tuossa kun tönötteli niin Porilaisilta tuli sellasia katseita et morjes..
Olis varmaan pitänyt tehdä kyltti että "KYLLÄ, meillä on polttarit."
Onneksi me ei Poriin jääty juhlimaan :D
Luksuskyyti
Tuosta baarista me lähdettiin Noormarkkuun tai Pomarkkuun (en mä niin tarkkaan katsonut missä oltiin) hevostalleille. Meillä oli minibussi, joka kuskas meitä tarvittavan ajan ja seuraavana päivänä haki meidät määräpäästä kotiin.. Mutta joo, tuolla ---markussa vietiin sankari ratsastamaan ja pystytettin piknik kuoharin, mansikoiden ja patonkien kera!

Siellä se ratsastelee ja muut tyytyy katselemaa:D
(en muuten aio lisätä näistä muista ihmisistä mitään lähikuvia, kun en muutenkaan tunne heitä sen kummemmin:))

Sisko! 

aaa namnam!
Piknikiltä lähdettiin Jämijärvelle mökille, jossa aiottiin viettää koko loppupäivä/ilta. Tiedossa oli paikan järjestämät olympialaiset, saunomista, uimista, syömistä ja oleilua..
Mä luulin meneväni oikeesti mökille, mut toi oli kaikkee ihan muuta! Olisin voinut muuttaa tonne vaikka heti.


Alakerta - olohuone

Alakerta - keittiö

Alakerta - keittiö

haluan tuommosen lampun :>
Vessan koriste...

Alakerta - makuuhuone

Sitte yläkertaan!

Yläkerta - oleskelutila, jossa on muutama parivuode!

Yläkerta - näkymä alakertaan, alaterassille ja parvekkeelle...

Yläkerta - mikä mökki muka sisustetaan näin <3

Yläkerta - makuuhuone 1


Yläkerta - makuuhuone 2

lampi tai joku.. jossa oli naapureita uiskentelemassa:)

Kun oltiin saatu tavarat purettua ja lähetettyä bussikuski kotiin, niin olikin jo niiden olympialaisten vuoro. En oo pitkään aikaan nauranut niin paljoo ku niiden aikana, voi että :D Mökin pitäjä siis järjesti nää olympialaiset meille, meet jaettiin kahteen ryhmään.. Lajeina oli sumoviesti, saappaan heitto, ritsalla ampuminen, halkojen kasaaminen ja kärräys, talikonheitto, ralli ja koska tuli tasapeli niin minipyöräajo!

Saatiin punaiset ja keltaiset liivit. Mä kuuluin keltasiin:) Sumoviestissä piti juosta palloa potkien tötsälle ja takaisin ja heti seuraava pukuun sisälle niin kauan että jokanen oli kerran juossut. Oli muuten vähän vaikeaa, kun ei nähnyt jalkoihinsa saati sitä hiton palloa :D

Saappaan heittoa.

Hyvin mä ammuin, mut kaikki silti ohi=(

Halkojen kärräystä.

Talikon heittoa! Mä jopa sain sen pystyyn yheen paaliin ja tulikohan siitä joku 15pistettä joukkueelle : D

Rallia! En tiedä millä:D


Ja tää oli siis loppuhuipennus koska tuli tasapeli. Mut tähän ei tarvinnut kaikkien osallistua vaan valittiin yks ryhmästä... Ja mä kun oon pieni niin...

Hiukan oli vaikeeta.. Kerran pyllähdin ku en nojannut tarpeeks eteenpäin :<
Tän jälkeen valmistettiin ruokaa ja ruuan päätteeks heti riehumaan sumopainin parissa! Saatiin siis alusta ja puvut yöksi lainaan, että saadaan hiki päähän ennen saunaa :D

Ruokaa oli kaikenlaista: grillattavia, makaroonisalaattia, tuoresalaattia, kasvisgratiinia, pottuja, kalaa ja erilaisia viinejä.
Oli tooosi hyvää!

Polttarisankarin pullo, josta joutui juomaan aina kun mainitsi miehensä nimen.
Edellinen pullo sisälsi näitä kaikkia. Voitte kuvitella hajun/maun (myös minä haistoin ja maistoin:D)

<3




Olin intoa piukassa. Tai sit nauroin sitä kuinka lihava oon.

Ja sit nauratti vähän lisää, ku en päässyt ylös.. Lopulta joku tuli nostamaan mut :/
ps, voitin oman eräni tossa kisassa vaikka vastustaja oli mua pidempi! jeee
Olikohan siinä tarpeeks kuvia... Ihan sairaan kiva vuorokausi jokatapauksessa takana ja olo tänään on ollut sen mukanen. Välillä naurattaa, päivällä kädet tärräs ihan hullusti, tajusin myös että mun veli lähti tänään armeijaan ja meinasin päästää itkun, sit taas nauroin ja täällä mä vaan valvon vaikka univelkaa ois muutenki monelta päivältä jo! :D 

Huomenna voinkin sitten kertoa, et mitä näistä löytyy: 
ups.





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)