tiistai 5. helmikuuta 2013

Ehostusportfolio

Heissan. Nyt on vihdoin tylsä ja puuduttava koulupäivä takana. Millai teoriatunnit voikin niin kovin pistää väsyttämään.. Meillä oli just viime kuukauden aikana ehostuskurssi ja mun mielestä se oli ainakin tosi mielenkiintonen ja päivätki kului tosi nopeesti. Ehostuskurssiin kuulu sitten tietysti näyttötyö, eli tehtiin portfoliot johon tuli neljä eri ehostusta; morsian, mustavalkokuvaehostus, vuosilukukymmen ja kasvomaalaus..

50-luvun ehostus/kampaus ja vaatetus.

Morsian

yritin saada koirakuvalla lisäpisteitä, en saanut muuta kuin kehut. tylsää=)

mustavalkokuvaehostus
kasvomaalaus
Nää kuvat oli siis siitä mun portfoliosta ja sen arvosanaks sain 3, eli kiitettävän!! jes=) Oon tositosi ylpee myös mun malleista!

Pääsin itekkin muutaman mun luokkalaisen malliksi.....

vähän liian innokas malli..=)

Kasvomaalaus, TIIKERI=)
Morsian. Ja kyllä, mulla on vaan joku koulun kaapista löydetty liina päälläni :D


 
Tän päivän asua! Vähän on surkeet kuvanlaadut mutta eii nyt mahda mitään=) En yleensä aamuisin jaksa laittaa hiuksia kauheesti, kun kuitenkin niitä väännellään koulussa uudelleen.. Tänään aamulla tein etuhiuksiini vain letin, koska en jaksanut suoristaa niitä (aamulla ne on aina ihan pystyssä)..

Koulun jälkeen kävin nopeesti kirpparilla ja tein superhianon löydön, vai mitä!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)