perjantai 19. huhtikuuta 2013

Tylsyys


Mun tekis hirveesti mieli kirjotella tänne, mut kun ei tapahdu mitään erikoista niin ei oikeen oo asiaakaan! Ajattelin sitte, että voisin huvikseni täytellä tässä gallupin, jonka löysin jostain netin ihmeellisestä maailmasta. Jos tänne mun blogiin sattuu joku tuntematon eksymään niin tän kautta musta voi saada ehkä jotain "taustoja" irti:D Mut lähinnä tässä nyt kulutan aikaani, kun ei vielä väsytäkkään! Ja tätä täyttäessä voin muistella ihania irc-galleria aikoja, kun näitä galluppeja täyteltiin joka ilta:D

Kertooko ulkonäkösi millainen olet luonteeltasi?
-> Hyvin alkaa kun en osaa ensimmäiseen kysymykseen vastata:DD No mut siis joo, kertoo mun ulkonäkö ehkä sen että oon luonteeltani aika lempee.. ja tarkka itestäni/kodista:D



Minkälainen seinäkalenteri sinulla on?
-> Äidin tekemä kalenteri, jossa on mun kisujen kuvia.


Mahtuvatko kaikki meikkisi yhteen pussiin?
-> Ei mahdu... en tiiä mistä niitäkin on kertynyt (okei tiedän)..  ja hassua on vielä se et kokoajan ne tuntuu olevan lopussa:D


Kenelle et sano tarpeeksi usein, että hän on tärkeä?
-> No aika harvon kyllä sanon kellekkään et on tärkeä mulle, paitsi oikein humalassa.. voisin siis sanoa vaikka kaikille kavereille ja perheelle ja mikolle että on mulle tärkeitä=)




Mikä on parasta, mitä rahalla ei saa?
-> Ystävyys<3 /rakkaus plaah

Millainen olet suuttuessasi?
-> kuulemma ärsyttävä, koska alan mököttämään ja se kestää usein seuraavaan päivään tai kunnes multa pyydetään anteeksi.


Muuttaako seurustelu ihmistä?
-> Kyllähän se taitaa hiukan muuttaa. Varsinkin menemisen kannalta, ite en käy läheskään niin usein enää juomassa "ulkona" ku muutama vuos sitten:D Ja no miksei siinä sitten luonnekkin ehkä muutu, joissain tapauksissa. Mä nyt oon ainakin pyrkinyt siihen, että olisin se sama ihminen ku ennenkin vaikka tässä nyt joku mies pyöriikin nurkissa:D


Millainen olisi unelmaelämäsi 30-vuotiaana?
-> Mulla olis iiiso hieno talo, jossa ois iiiso vaatehuone vaan mulle (sellanen ku carrie bradshawlla), pihassa olis uus audi ja sit olis joku sööpö koira. (en ole pinnallinen yhtään, en:D) No okei, mulle oikeesti riittää että olisin vakituisesti töissä/omassa yrityksessä, mulla olis hyvä mies, ehkä jo lapsi ja olisin onnellinen :) tietysti se kotikin olis hyvä olla...

Millainen on tämänhetkinen elämäntilanteesi?
-> Ihan hyvä. Poikaystävän kanssa asustellaan vuokrakämpässä ja oon juuri valmistumassa parturikampaajaksi ja kesällä alotan työt! Ei tässä mitään valittamista:)




Eroaako arkimeikkisi juhlameikistä?
-> Eroaa se ainakin niin, että juhlameikkiä väännän kauemmin ja ehkä juhlameikki on siistimpi ja vähän tummempi tai on ainakin luomivärit sellaset näkyvät.


Mitä ostat shoppaillessasi?
-> vaatteita....


Oletko mustasukkainen?
-> Jos on aihetta niin olen erittäin mustasukkainen,  mut harvemmin oon ollu..


Millaisissa tilanteissa sinua jännittää ja miten se näkyy?
-> Kaikissa sellasissa kun ollaan luokan/yleisön edessä ja tarttis jotain suustansakin päästää. hui. Lukiossa jännitin aina tosi paljo kaikkia tunninpitoja, mahassa saakka väänsi ja tuntu et syke on miljoona.. mut nyt tossa nykysessä koulussa oon huomannut (ja ollut ihan yllättynytkin) ettei enää jännää nii paljoa. Heti ekoina päivinäkin kun oli sitä ittensä esittelyä muille, niin se tuli jotenki niin luonnostaan, jotenki sit vaan oli niin innoissaan uudesta koulusta et se luonas :)

Millaiset hiuksesi ovat ja miten ne ovat nyt?
-> Pitkät, ja tuuheat pidennysten ansiosta.. :D Tällä hetkellä tumma tyvestä ja latva tummanpunainen.. Nyt mulla on tukka ihan auki..

Siinä olis tän päivän nassukuvaa.

Mikä herätti sinut tänä aamuna?
-> Ensin herätti Mikko, kun lähti töihin.. ja siitä tunti niin herätti oman puhelimen herätyskello ja täytyi siitä sitten itekkin kömpiä kouluun värjäyskokeeseen (josta muuten odotan oikeesti hyvää numeroa!!:D kirjotin niin paljon tekstiä että huhhuh jossei läpi mee!)

Oletko koskaan oksentanut julkisesti?
-> Kaiken näköstä sitä on tullu tehtyä, mut en nyt ihan niin julkisesti oo oksentanut.. oon osannut mennä muilta piiloon jonnekkin pusikkoon oksenteleen jos niikseen on ollut:D


Sammunut?
-> Olen sammunut, mutta en julkisesti..

Mikä on inhottavin piirre ihmisessä?
-> kaksnaamasuus

Millainen on perheesi?
-> Mulla on äiti ja isä (yllätys?), jotka ei oo enää yhessä olleet yli 10 vuoteen. Sit mulla on isosisko ja pikkuveli. Sit mulla on Nuppu ja Hermanni!




Mitä lehtiä luet?
-> Cosmo mulle tulee, mut en sitä pahemmin lue:D oon huono lukeen oikeen mitää lehtiä...


Tahtoisitko muuttaa maalle?
-> Maalla oon oikeestaan asunut koko elämäni, paitsi nyt muutamat viimevuodet ja aion ehkä muuttaa takaisin maalle:D


Kuka on sinulle elämäsi tärkein ihminen?
-> Isi <3  en osaa selittää miksi, se vaan on.

Haluaisitko elää jonkun päivän uudestaan?
-> Voi niitä olis monia!! Olispa se vaan mahdollista!:(



Ruk kurssijuhla Haminassa.


Onko sinulla vihamiehiä?
-> Voi niitä pari olla:)



Onko sinulla erityisruokavaliota?
-> Ei ole.


Oletko ihastunut?
-> En mä tällä hetkellä ihastunu oo, se vaihe meni jo.. en tosin osaa sanoa et mikä tää vaihe nyt on, nyt vaan tykätään toisista? :D

Onko sinulla ikävä jotakin/jotakuta?
-> On ihan hirvee ikävä yhtä ihmistä kohtaan, varsinkin kun tietää ettei toista enää koskaan nää. Ja mulla on ikävä niitä kaikkia keskustelutuokioita, joita kävin tän ihmisen kanssa..

Millaiseksi ystäväsi sinua kuvailisivat?
-> No aika usein kuulen että oon pieni, söpö, omistan liikaa vaatteita (en mielestäni), vien liian usein huomion ja oon ku sieni ku juodaan.. :))




Kuinka hyvä olet koulussa?
-> No kerrankin voin sanoa, että mun tulevassa todistuksessa on ensimmäistä kertaa ikinä monta kiitettävää! hah! Mun todistukset on tosiaan yläasteen ja lukion ajan ollut aika 5,6,7,8 painotteisia:D



Nautitko saunasta?
-> Jep! Sauna on parasta!

Onko sinulla tatuointeja?
-> Ei ole, mutta haluisin kovasti ottaa heti kun ois rahaa tarpeeks ja tarpeeks hyvä idea

Hymyiletkö usein?
-> Hymyilen aina kun kohtaan jonkun ihmisen ihan kasvotusten, ja tottakai aina sillon kun naurattaa tai kun oon muuten vaan hyvällä päällä :)


Oho, menipäs tän tekemiseen kauan aikaa! Kello tulee jo puol 2 enkä oo viel ees väsynyt! No mut, kai sitä tarvii mennä nukkumaan kun huomenna olis tiedossa taas kiertelyy sukulaisilla ja Janikan kanssa ajateltiin vähän ulkona käydä seikkailemassa, jos on hyvä ilma.. : )



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)