maanantai 15. heinäkuuta 2013

Rakennekynsipaketti!

Oon ihan innoissani! Hain tänään yhden pahvilaatikollisen kaikkee kynsikamaa! 


Koko paketti!
 Ehkä nyt pääsen alottelee mun kynsiuraani, ehkä.. Luultavasti alotan tekee tyyliin itelleni kynsii ja kesken kaiken suutun/itken/nauran/hermostun/liimaansormetyhteen ja sit heitän kaikki kaapin perälle piiloon muutamaks vuodeks! :D  No ei kai, katotaan nyt miten tää lähtee käyntiin ja käviskö tossa loppuvuonna oikein jonkun kurssinkin..

strasseja<3
Seikkailin äsken myös mimaxin sivuilla ja tein ehkä ison laskun taas itelleni, mut ku siel oli vaiks kuin kivoi kaikkiii koristeita ja glittereitä ja hileitä ja mitä viel! Milkalle oli pakko ottaa ihan sairaan kivoja kissatarroja! Ehkä mä viel joskus tienaan kaiken tän rahan takasi:D




Hermanni hyöty tästä mun paketista varmaan eniten... tuolla se on koko illan pötköttäny, laatikossa.

Ei mulla muuuta, heissan!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)