sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Esittelyssä kaks karvasta!

Heissann! Ajattelin tällä kertaa esitellä mun kaks karvasta kaveria; Nupun ja Hermannin. Päädyin tähän ajatukseen, koska noiden kahden kuvia jokatapauksessa on jokatoisessa postauksessa niin ei tuu sitte epäselväks, että mulla on tosiaan kaks kissaa. :D Eli, 2009 kesällä sain tiedon että kaverin poikaystävän kotona olis kaks kissapentuetta. Mun äiti ei koskaan antanut mulle lupaa kissaan, koiraan, hevoseen, frettiin ja mitäs muita niitä mahtokaan olla.... :DD Ainut lemmikki minkä sain alaikäsenä ottaa oli gerbiili, koska ne oli häkkieläimiä. Noh, tällön 2009 kesällä mulla sattukin jo olemaan oma kämppä alla, joten päätöshän oli yksin mun! Olin ihan innoissaan heti, että VIHDOIN saan ottaa jonku söpöliinin mun seurakseni. Soittelin sit isälle ja äidille tästä asiasta ja nehän oli aivan innoissaan.. melkein. Isän mielestä vaan yks kissa, jos sitäkään. Äidin mielestä ei mitään kissoja kerrostaloon. 

Olin jo etukäteen saanut valokuvan, jossa komeili musta mötti.. ja silloin jo tein päätöksen että siitä tulee mun! Tää musta kaveri tuli jo heti ulko-ovella mua vastaan ja rakastuin siihen heti:)) Jatkettiin kaverin kanssa olohuoneen puolelle, jossa oli toinen kissapentue. Istuin sohvalle ja kattelin ku mun kaveri valitsi itelleen kaks harmaata pentua.. Kunnes: kolmas harmaa pentu tuli valkosten sukkiensa kanssa kiehnaamaan mun jalkoihin ja vallotti mun sydämen.. Ei sitä sinne voinut jättää, kantokoppaan vaan ja kotia kohti! =)

Noni, tässä tulis Nuppu (tyttökisu):


Paras kuva Nupusta:D









"Jaa sää käsiäs pesisit vai?" 

<3

Ja sit olis Hermanni(poikakisu):

Hermanni oli pienenä sinisimmuinen.
mutta muuttui keltasimmuksi.
Tässä Hermanni on vielä aaikas pieni:>








<3

Yhteiskuvia:







Välillä on pieniä catfightejakin:D

Päivääkään en oo katunut että otin kissoja. Haha, ei vaan!:D Alkuunsa oli ihan hullua kun kummatki katit roikku ties millon tapeteissa, verhoissa, oven pielessä/päällä... joka paikka oli täynnä kissan kynsien jälkiä. Nyt noi on kyllä rauhottunu ja tosi harvon tekee pahojaan! Hurjimpia mielenosotuksia on se, kun tullaan jostain apaut päivänmittaselta reissulta takas, niin vessapaperirulla saattaa mennä pitkin kämppää.. :D

Mut oon todennut, että kissatkin on yllättävän fiksuja otuksia. Ja kyllä niistäkin seuraks on. Tosin vielä joskus haluan koiran, vaikka sitten kolmanneksi tähän huusholliin. Kissojen kanssa kun ei kauheasti ulkoilemassa käydä:)  Oon näiden kahden söpöliinin avulla saanut muutaman ystävänkin pitämään kissoista. Ja jopa yhden ystävän kissakammo on menneen talven lumia jo!=)

Se oli siiinä. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)