lauantai 25. toukokuuta 2013

kuulumisia

En tajunnut edellisessä postauksessa kertoa mitään kuulumisia tai muuta, ku olin niin innoissani mun uusista ostoksista:DD No mut jos nyt niihin kuulumisiin... Taino mihin kuulumisiin ku tää viikko on ollu niin tylsä et hohhoijaa :D Oon kauheessa flunssassa, nokka vuotaa koko ajan ja nyt puskee vielä yskääkin päälle.. Tosi kiva, ku kerrankin olis jotain +30 ulkona, ni en pysty olemaan siellä tän taudin takia.. :((


 Mun uuudet korvikset ja farkkutakki pääsi tänään käyttöön! Tykkään niin kovin molemmista et voisin vaik nukkuu nää päällä! 


Tänään oon ollu aika laiskalla päällä. Hyvä kun edes jaksoin laittautua.. Aamupäivällä kävin pienellä kävelyllä, mut muuten tässä onki sit laiskoteltu koko päivä. Iltapalaks vähän grillailtiin Mikon kans makkaraa ja sen lisäks tein herkkusalaattii.. jee:) Huomiselle ei oo mitään ohjelmaa... olis tosi kiva  jos joku lähtis mun kaa vaik jätskille, tai yksille! ihan pikku vinkkinä vaan!


Maanantaille mulla on varattuna kynsiaika, haluun mun valmistujaismekkoon sopivat kesäkynnet. Niistä sitten lisää maanantaina.. Voi olla että ens viikon oon ihan tohelo niiden kanssa, enkä saa vaatteita päälle jne:D 


Edellisissä kuvissa mun tukka on aika rumasti, mut tästä näkee paremmin; eli värjättiin torstaina koulussa mun ottatukka alta vaaleeks.. ja kotona vaalensin sitä vielä lisää, laitoin taittoväriä ja tälläkin hetkellä siinä on taittoväri vaikuttelemassa :D pikkuhiljaa se alkaa näyttää aika tuhkasenvaaleelta! En siis halunnut mitään kellertävää, oranssia, kuparia.. ne näyttää siltä et kotona on vedetty joku kaupan värinpoisto ja se on siinä:D
Ja siiis noissa kuvissahan se vielä kellertää, hyi:)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)