torstai 21. marraskuuta 2013

Lahjoja, Ostoksia, Leffaa !

Heissann! Tästä tulee nyt aika sekalainen postaus, kai... Mulla on jääny muutama synttärilahja vallan esittelemättä ja sit löysin parit kuvat ihan muista tavaroista/asioista joita oon saanut tai itse ostanut. Ja loppuun vielä parit kuvat edellispäiviltä... pahoittelen siis kun hypin asiasta toiseen, mut helpompi kun lykkään nää nyt vaan alta pois kaikki!! :D
Siskoltani sain synttärilahjaksi tehosekoittimen, kun sitä pyysinkin. Ja jos oikeen muistan niin se tais päästä heti synttärijuhlissa käyttöönkin, drinkkien merkeissä :D

Saaralta synttärilahjaksi Guessin hajuvesi! 

Mukana tuli myös musta pikkupussukka:>
Mikolta Peakin huppari! 
Mulla oli elokuussa nimpparit ja M tilas mulle silloin cosmopolitanin puoleks vuodeks :D Sen mukana tuli nyt sitten muutama tilaajalahja: 



Kello ja tähtikuvioinen tuubihuivi.


Muutama kuukaus sitten, kun ostin Guessin pienen käsilaukun...
...taisin ostaa toisenkin laukun?! Tää löyty kirpparilta!


Ihan puhdas ja virheetön laukku, oisko ollu 4€.



Kävin muutama päivä sitten kirpparilla ja tein taas aika löydön!!
Michael Kors <3  tästä vähän selkeempi kuva alempana... :D

<3
Siinä nyt oli ne lahjat ja ostokset! Kävin tosiaan edellispäivä vähän kaupoilla kattelemassa valmiiks joululahjoja ja yhden lahjan jo hainkin kun se oli varattuna mulle.  Löysin yhden aivan ihanan karvaliivin H&M:stä ja kävinkin kokeilemassa sitä! En mä sitä sit raaskinutkaan ostaa, mut hieno se oli!:P





 Eilen me käytiin Sailan kanssa katsomassa uusin Nälkäpeli elokuva! Oli ihan mahtava! Sillon ku Nälkäpelistä tuli eka leffa, niin tykästyin siihen heti! Ostin kaikki kolme kirjaa, joihin leffat perustuu... luin ne varmaan viikossa ja siitä lähtien oon odottanut tota kakkososaa leffasta! Nyt se on katottu ja kolmatta osaa saan varmaan odottaa taas kaks vuotta :D ääh!

lähdössä leffaan ja tossa se MK nyt on! =))
Leffan jälkeen me koristeltiin vielä vähän Sailan kynsiä.. 



1 kommentti :

  1. Haastoin sut! :)

    http://goodorbadbutjustlikeme.blogspot.fi/2013/11/top-5-haaste.html

    VastaaPoista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)