perjantai 16. toukokuuta 2014

Top 3 kirpparilöydöt. osa 2

Toinen ihan maailman paras kirpparilöytö on valkonen mekko, oliskohan ollu nellyn mekkoja.. Hinta oli 5€ ja kaikenlisäks laputkin vielä ihan kiinni eli täysin käyttämätön!
Mekossa hyvä ja myö huono puoli on toi... kangas?... tuolla takana. Se on jooo ihan kiva yksityiskohta ja se tossa mua ehkä jotenkin kiehtoikin kun näin ton! Mut toisaalta se on hiton hankala ja tekee tosta mekosta epäkäytönnöllisen esimerkiks baariin.. joku vielä luulee mua jokski jeesuksen opetuslapseks ku takaapäin kattois ;o  Ja sekin vielä, että mites vedät tohon jonku takin päälle? hä.





On tossa mekossa toi muukin kangas ihan nättiä, tommosta pitsiä ja valkonen on kiva "väri"!
Voisko joku vaan keksii sellaset juhlat, missä toi olis käytännöllinen?





Mitäs mieltä tästä ootte?
Ja onko tosiaan ideoita millasiin juhliin toi sopiii? :D

11 kommenttia :

  1. Hehee mä oon joskus tilannu sovitettavaks ton mekon, mut siis tietty mustana. Palautin just ton epäkäytännöllisyyden takia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiii :D nojoo! toi kangas sais olla irrotettava ni sit vois käyttää :D

      Poista
  2. ihana mekko!♥ o:

    http://helja-onesteptomylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sää voit pistää sen mun tupareihin/naamiaiskemuihin.;) voit ol vaiks wannabe-morsian.:D

    T: TIÄRÄT KYL KETÄ MEINAAMEINAA :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mun piti olla anonyymi...:D

      Poista
    2. Hahaah, hyvä milka :DD en mä välttämät haluu leikkii wannabemorsiant;)

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)