torstai 14. elokuuta 2014

mitäs tänne nyt noin niinku muuten...

Heips! Ajattelin vaan kertoa että ei mulle mitään ihmeempiä kuulu! On tässä muutakin elämää ollut ku noi karmarockit ja jazzit ja blockfestit... Olen siis tehnyt muutakin kuin vain juonut ja rellestänyt! Viime viikkoihin on kuulunut aika paljon uimista (koska on ollut niin kuuma!!), uutta tukkaa viikon välein kun aurinko polttaa koko ajan värit veke, kylpemistä Edenissä (jonka jälkeen tukka vast olikin pelkkää rastaa), ruokaa, kisuja, ystäviä ja ennenkaikkee TÖITÄ. Must tuntuu et oon koko ajan töissä enkä ehdi nauttii kivoist keleist, välillä on ollut 12tunnin päiviä ja sen jälkeen oon ihan kuollu..... vähemmästäki!



Hannu ja Laila treffeillä <3 


Sailan Italian tuliaiset.. sydänmakaroonia:D oli muuten ihan makaroonin makusta vaikka pelkäsinki pistäväni jotain keitettyy lakritsiä suuhuni....


yyteri<3














Kyllä mä lenkillekkin joku päivä tarjennuin 8)


Pari päivää sitten pistin itte väriä latvoihin, kun alko näyttää jo aika pahalta.. Nyt ne on oranssihtavat, eikä enää vaaleat : ) 




8 kommenttia :

  1. Onpas ihanat hiukset siulla! Ja kivoja kuvia:)
    byvilmaada.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ompa ihania kuvia ja oot kaunis! :)

    http://emmmasofia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Yyteri ♥ Siellä tuli muutaman kerran itekin käytyä nyt kesälomalla, aivan mielettömän upea ranta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin ihana paikka! :) ja parasta on ku saa vaan kahlata metri tolkulla eteenpäin että tulee ees syvää 8)

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)