lauantai 21. marraskuuta 2015

21.11.2015

Tällä hetkellä on niin hyvä fiilis. Vähän eilisestä krapula on tänään koittanut puskee päälle mut kuitenkin... Eilen oli tosi kiva ilta. Juhlittiin pikkujouluja ja koko ilta tanssittiin baarissa sinne melkeen valomerkkiin asti. Tänään käytiin porukalla parhaan ystävän pikku vauvvelia ihailemassa. Ja nyt illaks mulla oli aluks ohjelmaa, mut päätin että mä oonkin ihan vaan ittekseni! Laitoin vähä kynttilöitä, kuuntelen musiikkia, mussutan eilisiä sipsejä, kattelen telkust Putousta ja leffaa ja rentoudun vaan. Ja ennenkaikkee ihailen tota valkosta maata joka vihdoin tuli!! Toivottavasti pysyäkseen. =) Tajusin tänään kotiin tultuani, että en oo pitkään aikaan ollut vaan ittekseni, kalenterissa on aina vaan töitätöitätöitä, töiden jälkeen aina jotain sukulaista tai kaveria kattomaan tai jonnekkin muualle... Oon silti tosi onnellinen, että en joudu olemaan yksin! Mulla on tosi paljon kavereita ja oon niin onnellinen muutaman ystävän puolesta kun heille tuli/tulee muksu ja kaikki muuttaa miehineen koirineen omiin kämppiin, menee kihloihin, naimisiin jne ja tottakai haluan olla mukana juhlistamassa niitä asioita heidän kanssa!  Mut välillä tarvii ottaa aikaa ihan vaan itelleen, muistakaa tekin se! :))

Kävin muuten kerran vähän kuvattavana.



















Takki - Only
Housut - Pieces
Kengät - H&M

Kuvaaja - Jari Tolvanen

7 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)