torstai 26. syyskuuta 2013

Meikkikokoelma

Ennen ku teen mitään arki- tai juhlameikkipostausta teille, niin ajattelin esitellä mun meikkini! Merkkasin vaaleenpunasilla nuolilla kuviin ne tuotteet, joita käytän yleensä! Loput meikit onki sitte vaan huonojen päivien varalle... eli kun joku meikki loppuu tai menee katki tai tippuu vessan pönttöön (valitettavasti näin käy joskus...). Eli pitemmittä puheitta tässä niitä olis:

Meikkivoiteet
vasemalta oikeelle:
Collection 2000. Oon käyttänyt hetken aikaa, mut totesin liian litkuks mun naamalle :D
Lumene 01, tota käytin lähes koko kesän. En kesällä tykkää pistää mitään hirveetä pakkelikerrosta, niin toi oli aika kiva!
Maybelline, Ivory 010. Tää on ihan mun lemppari! (Toinen vaihtoehto tälle on Lorealin true match-meikkivoide!)
Rimmel, 103 true ivory. Taisin tota vaan kokeilla, mut siihen sen käyttö sitten jäikin, ei vaan ollu mun nassulle..
Lumene. Ostin ton jollain muutamalla eurolla alesta, näh eiiii ollu hyvä.
Ja sit ois kaks Oriflamen meikkivoidetta, kummatkin liian tummia mulle. Sain ne äidiltä joskus :D

Puuterit
Mulla on ollut puutereita ihan törkee määrä, mut oon tainnu kaikki hajottaa kun nämä vaan löysin?! :D Mun ehdoton suosikki on Lumenen puuteri, joka on sellases sinises paketis!
Oriflame, natural.
Oriflame, medium.  Vähän tumma sävy mulle, mut kesällä sopii ihan hyvin iholle jos inan on ruskettunut.
Laval, creme. Mistähän oon ton ostanut... no mut ihan hyvä toi ainakin on ollut!:)
 Korostus/varjostus
Tässä kuvassa ei oo nuolia, mut käytän noita molempia lähes joka kerta!
Lumene natutal gode. Tää on ollut tosi hyvä ja niinku kuvasta näkee niin on vähän kokenyt kovia... Mut sen verran loistava että käytän viimiseen pisaraan saakka ja sit ostan uuden!:D
YSL (YvesSaintLaurent) valokynä. Vallan loistava! On ollut kovassa käytössä ja niinku kuvasta taas huomaa niin on tekstikin kulunut käytössä ja alkaa olemaan aika loppu :/
 Luomivärit
Nuolista voi päätellä että käytän tummia sävyjä, yhdistäen niitä tuohon Lumenen valkoiseen! :) Yks ihan loistava on toi Oriflamen illuminate luomivärikynä... se on vähän hopeisen värinen, mutta kun sen laittaa luomille pohjaksi, niin sen päällä tummat värit pysyy ja näyttää paremmilta. Ja on tietysti pelkästäänkin tosi kiva, mut ite en käytä oikeen hopeista luomissani =) Loput on mitä on, niistä saa kysyä jos kiinnostaa!
 Kajaalit ja rajauskynät
Käytän nykyään vaan nestemäisiä kajaaleja, tulee yhdellä vedolla tarkka ja selkee rajaus! Lisäks käytän vasemmalla olevaa valkosta kynää silmäkulmaan, mut lähinnä vaan juhlameikissä.. Oikeella oleva Lumenen musta rajauskynä kulkee aika usein mun mukana, se on pehmee ja sillä on helppo vahvistaa nestemäisellä tehtyjä rajauksia. Eli mulla se toimii korjauskynänä :)
Vasemmalla olevat kynät:  vaaleensininen ja vaaleenpunanen - Oriflame,  musta tynkä ja valkonen - On niin loppuun käytettyjä, etten tiedä merkkiä :D,  mustavalkonen - Oriflame,  Musta - Rimmel,  Musta glimmerstick diamonds - Avon
Ylhäällä nestemäiset:  pieni - Veryme, seuraava niin kulunut ettei oo tietookaan, iso - Beauty Uk ,  kolme viimistä - CCUK
Oikeella olevat kynät:  Ylin - Oriflame , Musta - Lumene , kultasininen tussi - Maybelline, Violetista kynästä ei ole hajuakaan kun on kans niin kulunut, Musta extra lasting - Avon, viiminen kynä - Loreal
 Ripsivärit
Kaikki ripsarit mustia!! Vasemmalta:
Avon, Drama mascara
Lumene, natural code. Sillon ku mulla ei oo ripsienpidennyksiä, niin tää on ehdoton suosikki! Tekee ripsistä oikeen mahtit! Koulussa kun poisteltiin meikkejä välillä niin tätä sai Saila hinkata puolen tuntia mun ripsistä pois =D
Maybelline, star stylist diamondse. Kivaa lisäkimallusta ripsiin esim baariin!
CCUK. Mun mielestäni kuivuu hirmu hitaasti, suttaa..
Oriflame, wonder lash intense.
Harmittaa etten tiedä mikä tää on, koska on paras ja haluan uuden tälläsen!! :D hitto kun on kulunut...
2 kpl Anytime cosmetics
Gosh, Amazing length´n build.
 Kulmakynät
Näistä on paha sanoo mitään ku on niin loppuun käytettyjä.... :D
Alin on CCUK ja se on mun uusin kynä!
Huulipunat 
Lumene, 121 Just memories.
Huulipuna, jossa ei lue merkkiä. Indian Red 585.
Mun suosikki pinkki <3 Rimmel, 220 shocking pink.
Oriflame. Lipspa balm 4270. Huulirasva, jossa vähän vaaleaa väriä.
Maybelline, Rose Jam 10.

Huulikiillot
En käytä huulikiiltoja, mut tälläset multa sattui löytymään..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)