maanantai 23. syyskuuta 2013

Cheetahprint


 Kiva viikonloppu takana. Perjantainen vessapaperin haku reissu päättyi sihen, että mentiin kattelemaan pieeeniä söpöjä kissanpentuja! Vähän tuli taas hinku semmosiin pikkusiin palleroihin! Mut en kuulemma saa ottaa, hö.
 Lauantai menikin sitte kivasti mökillä ystävien kanssa! Haettiin pizzeriasta pizzoja ja kebabbii. Syötiin vähän liikaa mättöä ja parannettiin taas maailmaa. Kaikki juorut on taas juoruiltu yhdellä kertaa!:D

Olin Lauantaina jo valmiiksi vähän tukkonen, mut silti oli pakko päästä mökkeileen kavereiden kanssa. Kannatti myös nukkua lattialla, kun siellä varmasti veti. Olo on ainakin nyt sen mukanen...
Keuhkoihin sattuu, nokka ja pää on ihan tukossa ja kävellessä tuntuu että meen pitkin seiniä. Ei oo näköjään yhtäkään syksyä, etten olis kipee! 



En tosiaan näytä kipeenä tältä.. Oon nyt pari päivää ollu sen näkönen, et oksat pois. Kuvat on siis lauantailta, ennen mökille lähtöä. Ja kyllä, näin mä pukeudun mökille :D Oli mulla huppari ja mummokalsaritki mukana...


Palatakseni tän päivän ulkonäkööni... hyvä että aamulla kehtasin lähteä edes työkkäriin hoitelemaan asioitani. Hävettää myöntää, mutta varmaan ekaa kertaa vuoteen mulla oli naama ihan meikitön.. Mun on aina pakko laittaa edes meikkivoide, muuten naama säteilee kilometrin päähän... Joku multa pyytelikin arkimeikkipostausta ja joku toinen juhlameikkipostausta, ehkä saan sellaset aikaseks kun vaan tästä tervehdyn taas meikkailemaan!


Kyl mun kelpaa silti kipeilläkki, tääl me mussutetaa sipsei dipin kans ja vähä limpparii.. Aikasemmin sain daim kakkua <3 Harvemmin tommosii herkkui saa!

paita - h&m
kaulakoru - cubus
rannekoru - kirppis
pari työtä viime viikolta:
Geelausta ja koristelua.

Jampulle laitettiin vähä sinistä ja violettia!:>

7 kommenttia :

  1. Susseli, se on CHeetah;> ja mikä sanahirviö tää on:"vessapaperin haku reissu pää ".:D Muuten ootki hirmu söpöli!:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=zeetah
      vai oliks sulla tää mielessä?;)

      Poista
    2. oho, niin muute onki :D haa no tommosii tulee ku on kipeenä ja aivot kuollu!
      Ja tohon lauseeseen ni... siinäki on joku aivopieru tullu! :DD

      Poista
    3. toivottavasti ny kelpaa!:DD

      Poista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)