sunnuntai 27. lokakuuta 2013

My Guess

 Mun pitäis ehkä tällä hetkellä säästää rahaa, mut oon surkea siinä. Aina kun on vähän ylimääräistä rahaa, niin mietin että "joo, nää voi käyttää turhuuksiin (todellakin turhuuksiin), kun ylihuomenna saan taas rahaa". Sit ihmetellään kun ei ookkaan säästöissä mitään...
No mutta, mulla on synttärit kolmen päivän päästä, eiku oho nyt ollaan jo maanantain puolella... YLIHUOMENNA siis, niin tottakai mun piti ostaa itselleni synttärilahja! :) Ostin tän jo noin viikko sitten, mutta nyt sen ehdin tänne esittelemään! Nimittäin Guessin laukku!<3


Ja ennen kuin joku tulee tänne huuteleen että "Voi eeei sussu mitä menit tekemään, joku kallis guessin laukku!" niin puolustelen itteäni vielä vähän: tää oli halpa!! 


Parasta tässä laukussa on ehkä värit! Nii just, mitkä värit...  Musta, beige ja kultaset yksityiskohdat! Olisin joka tapauksessa ihastunut tohon laukkuun, vaikka se olis Pirkan! Mut kyllähän toi Guess-merkkikin siinä ihan kiva on.




Laukussa on kolme eri isoa taskua, jotka sisältää vielä pienempiä taskuja. Eli niitä riittää hyvin!


Instagram @sussun_

Eikös ookkin kiva?! Mä ainakin oon ilonen mun "synttärilahjasta itselleni" :))

2 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)