perjantai 19. joulukuuta 2014

Joulukuuta kuvina

Joulukuu on jo yli puolenvälin ja ens viikolla on Joulu! Mitä ihmettä.
Mulla on puolet lahjoista vielä hankkimatta, kun ei vaan oo mitenkään tuntunut siltä et se Joulu olis oikeesti tulossa. Pitää huomenna pistää hösseliksi ja käydä vähä shoppailemassa! :) Mä niiiin toivon, että tulis hiukan pakkasta ja lunta. Ei Joulu oo mitään ilman valkosta maata!

Aattelin tällä kertaa vaan kasata tänne hirmusesti kuvia, mitkä on liittynyt tähän kuuhun jollain tavalla.. : )



Meillä on Nupun kanssa joka ilta pieni yhteinen löhöilyhetki sohvalla, ennen ku mennään nukkumaan. <3



Ostin mulle ja Sailalle liikeeseen omat joulukalenterit.
Äiti osti mulle myös kotiin oman kalenterini! Tietysti HelloKitty.. en mä aatellu koskaan kasvaa kokonaan aikuseks:>




Meillä oli ystävien kesken pikkujoulut. Ostetaan joka vuosi aina 5€ arvoinen pikkulahja ja sitten arvotaan kuka saa kenenkin paketin. Mä sain tänä vuonna pikkujoulupaketistani huulirasvaa, avaimenperän, kortin ja kynsilakkaa. :)




Mummun leipomukset on aina parhaita : )) noiden piparinmuotosten leivosten välissä oli luumuhilloa ja lisäks piparin makusta rahkaa. nam:p





Mä löysin NewYorkerista ihanan mekon, mutta huomasin että siitä oli vetoketju hajonnut selästä, enkä siksi voinut ostaa sitä.. Harmittelin sitä vielä kotonakin, kun muuten tosi kiva ja nätti ja halpa mekko JA tietysti viimeinen kokoaan. Parin päivän päästä menin uudelleen liikeeseen äidin kanssa ja kappas sama mekko se siellä vieläkin.. Nooo lähti se sitten puoleen hintaan mun mukaani ja nyt se on jo korjattuna mun kaapissani! jee!






Ostin mun kummipojalleni joulukuusen pallon! "Babys first christmas" =)



En tiiä mistä oon repinyt aikaa tähän hommaan, mut muutaman kortin oon ehtinyt tässä tehä! :D




Ja tottakai, omat kynnet pitää olla kunnossa Joulua varten! :)))

4 kommenttia :

Asiallista kommenttia, kiitos. :)