torstai 24. huhtikuuta 2014

Iphone photos

Tässä tulee viikon ajalta taas muutamia kuvia, mitä oon kännykällä saanut napsittua..
Miks musta tuntuu että viikon aikana on KERRANKIN tapahtunut vaikka mitä! (okei pääsiäinen ja pidennetty vkl, onko ihme....) Hauskaa on ollut! 
Posti toi mulle kynsikoristeita vielä lisää, ilmeisesti nää oli unohtunut edellisestä paketista! Ihan kiva yllätys noin jälkikäteen. Mä en ollut edes aatellut et siitä määrästä, mitä mulle noita viimeks tuli, vois puuttua vielä jotain :D


Saatiin Sailan kanssa liikkeeseen uusia värejä ja mun tukka kun kaipas jo vähän päivitystä, niin Saila teki mulle paljon raitoja päälliosaan! Tyvi on silti vielä tumma. Siitä en luovu! Tuli oikeen kivan vaalee, vaikka tummasta vaalennettiinkin. Kiitos siis taas Sailalle. 8)



Mun pääsiäinen alkoi hoitokeikalla torstaina. Sain karvaisen miehen viereeni koko yöksi! Käytiin myös piitkällä lenkillä illan aikana ja ennen nukkumaan menoa harjattiin takutkin pois. Harvemmin myöskään herään 5.30 miehen takia, mutta tän kanssa lähdettiin ulos sateeseen juurikin tuohon aikaan! Ja mikä parasta, tää mies meni märkänä ja kuraisena suoraan sänkyyn juoksemaan ympyrää ja kietimään mun peiton päälle <3 ah



Osallistuin instagramissa arkihaasteeseen. Ajattelin jakaa nämä haaste kuvat nyt myös täällä!
Arkihaaste 1/5. (Perjantai) Siivosin kodin puhtaaksi. Sen jälkeen lähdin uusien popojeni kanssa kaupungille glitteriin ja kirpparille. Ostin uusia hiusjuttuja (ja teenkin niistä vielä erillisen postauksen.)

Perjantai-ilta jatkui grillailun ja juhlimisen merkeissä!




Arkihaaste 2/5. Lauantai-aamu meni vähän rauhallisemmissa merkeissä.. Simpsoneita, kisuja, tiramisukakkua ja munia. nam:) Illemmalla taas päästiin vauhtiin ja lähdettiin katsomaan Tuomas Kauhasta baariin.








Arkihaaste 3/5. Sunnuntaina heräilin 12 jälkeen ja samantien ylös, ulos ja jätskilleee! Oli ihanan lämmin päivä ja kiva nähdä toisiakin kavereita <3 Jätskin jälkeen mentiin Millalle vielä lettukesteille!

Arkihaaste 4/5. Hermanni oli söpö aamulla. Itse olin Ulvilassa päivän töissä ja eväät oli hyvät:DD 

Arkihaaste 5/5.  Töissä. Tukkakuva on ennen-jälkeen ja merikynnet!

2 kommenttia :

  1. Kiva taas ku postasit.. :) ja ihanat hiukset!!

    http://mmylifebymia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Asiallista kommenttia, kiitos. :)