sunnuntai 25. tammikuuta 2015

:)

Heiii pitkästä aikaa taas! Pahoittelen hiljaisuutta täällä blogin puolella, oon jotenkin ollut niin poikki viimiset pari viikkoa. Mitään ei jaksais tehdä töiden lisäks. Kotiin kun pääsee ni sohvalle maate ja siinä se loppuilta aina kuluukin, eikä jaksa edes koneella olla.

Mulla hajos tässä taannoin iphone5 ihan ilman syytä. Se vaan pimahti. Muuten olis toiminut, mut kehenkään ei saanu viestein eikä puheluin yhteyttä, eikä kukaan muhun. Nyt mä sitten pistin paremmaks ja ostin uudemman mallin eli 5S!  Iphone6 en vielä uskaltanut ostaa, se on muutenkin vähän isompi ku tuo vitonen niin ei mahdu käteen. :D Aion nyt suojella tota mun puhelintani kaikelta pahalta ettei se vaan mee rikki!! Siks ostinkin siihen vielä nätit Guessin suojakuoret! 




Vaikka tässä kaikkea väsymystä ja kiirusta onkin ollut niin lauantaina ehdein poiketa ystävällä kattomassa uutta pikkukisua!  Voi kun se oli pieni. Verrattuna noihin mun rontteihin.. Olispa ne aina noin pieniä ja heiveröisiä :>



Tänään Porissa oli häämessut ja pääsin työkaverini Sailan malliksi sinne. Mulla oli ihan mahtipitkä tukka hienolla kampauksella ja maailman hienoin hääpuku päälläni. Kuvia mun uuteen hienoon superkännykkään kertyi noin 200kpl, laitan niitä tännekkin heti vaan kun kerkiän. :)  Hätäsimmät voi käydä tuolta sivupalkista Instagram-tileillä kurkkimassa kuin hienona siellä ollaan oltu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Asiallista kommenttia, kiitos. :)